BRD a emis peste 100.000 de carduri contactless
Data publicarii: 03-04-2013 | Finante-Banci
BRD-Groupe Societe Generale a depasit in aceasta saptamana nivelul de 100.000 de carduri cu tehnologie contactless emise pe piata romaneasca. Banca a inceput, in premiera pentru Romania, emiterea instrumentelor de plata contactless in anul 2010, bazandu-se pe tehnologia "MasterCard PayPass”, la inceput in cadrul unui program - pilot desfasurat impreuna cu Metrorex, care viza implementarea solutiei tehnice de plata fara contact la turnichetii statiilor de metrou din Capitala.
Daca primele produse contactless erau sub forma de sticker sau breloc, banca si-a diversificat, in timp, oferta adaugand noua functionalitate cardurilor bancare clasice si continuand implementarea tehnologiei contactless si in transportul public, in solutiile de acces pe stadioanele de fotbal si chiar la nivelul automatelor bancare.
Ulterior lansarii in Bucuresti, impreuna cu RATB si Metrorex, in luna mai a anului 2011, a cardului contactless pentru transport, BRD a dezvoltat un concept propriu bazat pe o platforma tehnica certificata de organizatia MasterCard ca model unic la nivel european. Solutia integrata "BRD Transport" a fost implementata in orase precum Sibiu, Constanta, Galati, Brasov si Arad si premiata in mai multe randuri de publicatii specializate din Romania. Ea a fost prezentata in anul 2012, ca premiera, si la conferinta mondiala a transportatorilor publici de la Londra.
Seria inovatiilor a continuat la BRD si in anul 2012, prin derularea, impreuna cu Orange si in premiera pentru Romania, a unui proiect-pilot axat pe tehnologia Near Field Communication (NFC) integrata in cartela SIM a telefonului mobil. De asemenea, tot in anul 2012, BRD si-a extins oferta de carduri, lansand un nou produs - cardul personalizat "A la carte” cu tehnologie contactless. De asemenea, BRD a continuat extinderea retelei sale de acceptare, instaland terminale de acceptare contactless in toata reteaua de hypermarket-uri Carrefour si in reteaua de farmacii Sensiblu.
"Tehnologia contactless este prezenta in tot mai multe aspecte ale vietii cotidiene si suntem mandri ca o putem oferi unui numar tot mai mare de clienti in fiecare zi. Atributele ei - rapiditate, comoditate, simplitate - o recomanda nu doar clientilor persoane fizice, ci si tuturor categoriilor de comercianti”, spune Elena Oprea, Directorul executiv delegat al Departamentului Marketing si Management al Produselor din cadrul BRD-Groupe Societe Generale.
Desi lansate relativ recent, instrumentele contactless au devenit foarte populare pe plan international. Potrivit MasterCard, la sfarsitul lunii decembrie 2012, dispozitivele MasterCard PayPass puteau fi utilizate la circa 700.000 de comercianti acceptanti la nivel mondial.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman