Graffiti BBDO semneaza campania TV pentru Banca Romaneasca
Data publicarii: 27-10-2006Pornind de la acest mesaj cheie si adresandu-se unui target tanar, in ascensiune profesionala, pentru care achizitionarea unei case reprezinta una din prioritatile vietii lor, dezvoltarea conceptului creativ s-a axat pe mesajul : "De-abia astepti sa ajungi acasa cand ai casa ta". Eroul spotului, un ghid de muzeu, impune vizitatorilor sai un ritm alert, turul de muzeu transformandu-se intr-o cursa, totul pentru a ajunge cat mai repede in noua lui casa si a se bucura de sentimentul inegalabil de a detine propria "casa". Personajul este interpretat cu umor si farmec de catre Bogdan Dumitrache, eroul scurt-metrajului "Trafic", premiat la Cannes in 2004.
Prin aceasta campanie, Banca Romaneasca a dorit sa comunice atat o oferta foarte atragatoare din punct de vedere financiar, cat si si sa-si reafirme mesajul de a fi aproape de clientii sai, carora le intelege nevoile si raspunde la ele.
Filmarea spotului s-a realizat la inceputul lui octombrie la Complexul COR de la Snagov avandu-l drept regizor pe Radu Muntean, cel care dupa "Furia" in 2002, realizeaza al doilea lung metraj anul acesta "Hartia va fi albastra". Imaginea a fost semnata de catre Tudor Lucaciu.
Din partea agentiei Graffiti BBDO, proiectul a fost dezvoltat de o echipa formata din: Ema Prisca - Creative Director, Adina Basag - Copywriter, Diana Cristea - Art Director, Liviu Isop - AV Producer, Stefan Chiritescu - Senior Account Planner, Anca Iulia Calin - Account Director, Corina Gavrilita - Media Planner, iar din partea companiei Banca Romaneasca: Cristina Lepadatu - Marketing Manager si Dana Constantinescu - Senior Marketing Officer.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului