Graffiti BBDO semneaza campania TV pentru Banca Romaneasca
Data publicarii: 27-10-2006
Pornind de la acest mesaj cheie si adresandu-se unui target tanar, in ascensiune profesionala, pentru care achizitionarea unei case reprezinta una din prioritatile vietii lor, dezvoltarea conceptului creativ s-a axat pe mesajul : "De-abia astepti sa ajungi acasa cand ai casa ta". Eroul spotului, un ghid de muzeu, impune vizitatorilor sai un ritm alert, turul de muzeu transformandu-se intr-o cursa, totul pentru a ajunge cat mai repede in noua lui casa si a se bucura de sentimentul inegalabil de a detine propria "casa". Personajul este interpretat cu umor si farmec de catre Bogdan Dumitrache, eroul scurt-metrajului "Trafic", premiat la Cannes in 2004.
Prin aceasta campanie, Banca Romaneasca a dorit sa comunice atat o oferta foarte atragatoare din punct de vedere financiar, cat si si sa-si reafirme mesajul de a fi aproape de clientii sai, carora le intelege nevoile si raspunde la ele.
Filmarea spotului s-a realizat la inceputul lui octombrie la Complexul COR de la Snagov avandu-l drept regizor pe Radu Muntean, cel care dupa "Furia" in 2002, realizeaza al doilea lung metraj anul acesta "Hartia va fi albastra". Imaginea a fost semnata de catre Tudor Lucaciu.
Din partea agentiei Graffiti BBDO, proiectul a fost dezvoltat de o echipa formata din: Ema Prisca - Creative Director, Adina Basag - Copywriter, Diana Cristea - Art Director, Liviu Isop - AV Producer, Stefan Chiritescu - Senior Account Planner, Anca Iulia Calin - Account Director, Corina Gavrilita - Media Planner, iar din partea companiei Banca Romaneasca: Cristina Lepadatu - Marketing Manager si Dana Constantinescu - Senior Marketing Officer.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii