MasterCard si Sensiblu, impreuna in sustinerea platilor contactless
Data publicarii: 01-04-2013 | Finante-Banci
- Fiecare tranzactie contactless efectuata cu MasterCard PayPass sau Maestro PayPass in farmaciile Sensiblu, indiferent de valoarea ei, este premiata pe loc
- Cititoare de card contactless sunt montate in toate farmaciile Sensiblu din tara
Pana pe 29 mai, toti cei care isi achita cumparaturile in farmaciile Sensiblu, platind contactless cu MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, primesc pe loc un cadou la alegere - o cutie de unguent de galbenele Elmiplant sau o cutie de Ascovit Vitamina C. In cadrul promotiei participa toate cardurile si dispozitivele bancare PayPass, folosite pentru plati la terminalele ce afiseaza marcile MasterCard PayPass si Maestro PayPass.
Campania se deruleaza in toate locatiile celui mai mare lant farmaceutic din tara. Clientii care achita cu unul dintre cardurile participante in campanie, MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, pot castiga un premiu ori de cate ori folosesc dispozitivul contactless prezent in farmaciile Sensiblu.
"In 2013, continuam seria initiativelor de sustinere a platilor contactless, cu PayPass”, spune Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, in cadrul MasterCard Europe. "Progresele inregistrate anul trecut, atat din punct de vedere al cresterii numarului de banci emitente, al numarului de banci acceptatoare, cat si al consumatorilor care au perceput noua modalitate de plata drept cea mai simpla si mai rapida, ne confirma ca, nu peste mult timp, aceasta va deveni un gest zilnic pentru multi dintre noi. Salutam intrarea farmaciilor Sensiblu in lista comerciantilor parteneri ce accepta tranzactii contactless si ne bucuram sa desfasuram impreuna o campanie de promovare a platilor realizate cu PayPass”, completeaza acesta.
"Inovatia este una din principalele valori ale companiei Sensiblu”, a declarat Dan Nicolescu, Marketing Director Sensiblu. "Prin proiectele si parteneriatele pe care le-am dezvoltat de-a lungul celor 16 ani, am pus un accent important pe calitatea serviciilor oferite pacientilor care au pasit pragul farmaciilor noastre si pe scurtarea timpului petrecut de acestia la casele de marcat. Colaborarea cu MasterCard vine ca o necesitate pentru multi dintre noi pentru ca, platind contactless cu MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, scurtam timpul petrecut la casa. Suntem increzatori in parteneriatul cu MasterCard si ne dorim ca si prin aceasta cale sa ne mentinem sentimentul de multumire in sufletul celor peste 5 milioane de clienti.”
In acest moment, instrumentele de plata MasterCard PayPass si Maestro PayPass sunt disponibile clientilor BRD Groupe Societe Generale, BCR, ING Bank si Credit Europe Bank si pot veni atat sub forma unui card bancar, cat si sub forme neconventionale precum stickere sau brelocuri.
Tehnologia PayPass permite utilizatorilor sa faca plati, simplu si rapid, cu carduri sau dispozitive contactless, prin simpla apropiere a acestora de un terminal contactless ce afiseaza marcile MasterCard PayPass si Maestro PayPass. Pentru efectuarea tranzactiei, clientii nu mai trebuie sa dea cardul din mana, iar pentru plati mai mici de 100 lei, nu mai este solicitata introducerea codului PIN sau semnarea chitantei.
La nivel mondial, tehnologia PayPass este utilizata in 41 de tari, in aproximativ 500.000 de locatii de acceptare.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii