Romanii cheltuie in medie 10 euro pentru accesorizarea smartphone-ului
Data publicarii: 01-04-2013 | IT&C
Romanii cheltuie, in medie, 5 euro pentru accesorizarea telefoanelor mobile din gama entry si 10 euro pentru smartphone-uri, potrivit estimarilor EuroGsm, cel mai mare retailer al operatorului de telefonie mobila Orange Romania. Cele mai cumparate accesorii sunt cele pentru protectia telefonului, precum husele de silicon sau foliile pentru ecran, dar si cardurile de memorie microSD sau hands-free-urile.
"Bugetul de achizitie pentru accesorii depinde in foarte mare masura de ce dispozitiv utilizeaza fiecare. Cei care folosesc telefoane din gama entry level se orienteaza in special catre hands-free-uri, fie cu fir, fie prin tehnologia bluetooth, care le asigura o anumita libertate in utilizarea dispozitivului. Posesorii de smartphone sunt mult mai atenti cu terminalele lor, astfel incat opteaza pentru accesorii de protectie a telefonului, precum husele de silicon, cele create special pentru un anumit model sau foliile de protectie pentru ecranul tactil”, a explicat Zoltan Halmai, directorul comercial al EuroGsm.
Potrivit acestuia, principalele criterii pentru achizitia de accesorii sunt compatibilitatea cu dispozitivul mobil, modul de intrebuintare al dispozitivului si bugetul clientului.
Ce accesorii nu trebuie sa lipseasca utilizatorilor de smarthpone-uri si tablete
Pentru utilizatorii de smartphone si tablete, cele mai utile si mai cautate accesorii sunt powerbank-urile sau acumulatorii suplimentari si tastaturile externe. "Astfel de accesorii asigura o autonomie mai mare dispozitivelor mobile, atat in ceea ce priveste durata de intrebuintare, cat si viteza de utilizare, iar posesorii de smartphone si tableta s-au convins de aceste aspecte”, a precizat Zoltan Halmai.
Printre cele mai scumpe accesorii comercializate in reteaua EuroGsm, al caror pret depaseste 1.000 de lei, se numara seturile auto sau castile bluetooth speciale, preferate in special de catre barbati.
Accesoriile cumparate de catre femei sunt in general cele fashion, criteriile de cumparare tinand mai mult de aspect, de culoare si de forma, dar si de brand. Compania comercializeaza o serie de accesorii fashion, incepand de la genti, huse colorate pentru laptop sau tableta, huse pentru telefoane care poarta numele unor branduri de fashion, precum Kenzo, Zadig et Voltaire sau Hugo Boss, pana la casti bluetooth sau memorii USB cu design special.
Accesoriile inedite castiga in popularitate
Alte accesorii din ce in ce mai cautate de catre utilizatorii de dispozitive mobile inteligente sunt husele dedicate pentru fitness si sporturi extreme, care asigura telefoanele mobile in timpul alergarii sau exercitiilor fizice, dar si manusile pentru touchscreen, care permit utilizarea dispozitivelor si pe timpul iernii, la temperaturi scazute.
"Printre cele mai inedite accesorii comercializate pe plan local se numara ceasurile cu bluetooth, care se conecteaza la smartphone-uri si tablete si trimit notificari in functie de activitatile dispozitivului, caciulile cu casti incorporate sau husele cu incarcare solara”, a completat Zoltan Halmai.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman