Start inscrieri in competitia Romanian EFFIE Awards 2013
Data publicarii: 26-03-2013 | Media
International Advertising Association Romania (IAA Romania) si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) anunta deschiderea perioadei de inscrieri pentru cea de-a zecea editie a Romanian EFFIE Awards 2013. Inscrierile se vor putea face in perioada 26 martie - 27 mai.
"Romanian EFFIE Awards a ajuns la 10 ani. Este probabil cea mai prestigioasa competitie a industriei de marketing si comunicare, premiind eficienta in comunicare. Festivalul s-a impus an de an prin rigoarea data de formatul international si de calitatea juriului. Ne dorim ca in 2013 sa avem o editie cu un record de participare si cu campanii premiate care sa se alature cu mandrie galeriei castigatorilor EFFIE la nivel international”, declara Teodora Popescu Birlan, Director Comunicare Procter&Gamble Balkans si Presedintele Comitetului de Organizare Romanian EFFIE Awards 2013.
Pentru a celebra eforturile de comunicare si rezultatele exceptionale obtinute indiferent de media folosite, Comitetul de Organizare a inclus noi categorii in competitie si a reorganizat si redefinit o parte din categoriile deja existente.
Competitia Romanian EFFIE Awards 2013 este acum structurata in 28 de categorii de concurs (cu 6 mai multe decat in 2012), in care pot inscrie lucrari agentii de publicitate, companii, agentii de market research sau alte entitati care au realizat campanii de comunicare. Documentele de participare pot fi descarcate de pe site-ul oficial al festivalului, www.effie.ro.
Noutati 2013
Categorii noi:
- "Brand experience", "GoodWorks EFFIE - Brands (CSR)" si "GoodWorks EFFIE - Non - Profit", "Media Innovation", "Single Media Company Activation" si "Digitally Led Campaigns" si categoria "Business to Business".
Modificari la categoriile existente:
- "Food products I" a fost redenumita "Packaged Food" si "Food products II" a devenit "Snacks, confectionery and deserts";
- Categoria "Non Food Products" a fost impartita in "Personal Care Products & Services" si "Household Supplies & Services";
- "Alcoholic Beverages" este acum impartita in: "Alcoholic beverages - Beers" si "Alcoholic beverages - Others";
- "Media & Entertainment" a fost redefinita, astfel incat vor putea participa aici si campaniile pentru brandurile providerilor de servicii de televiziune;
- "Pharmaceuticals" a fost redenumita "Healthcare products & Services" si include si campaniile pentru suplimente alimentare si servicii medicale.
- Definitia categoriei de "Shopper Marketing" a fost actualizata si inscrierile in aceasta categorie se fac prin completarea unui nou formular de participare, diferit de "Brief of Effectiveness".
Toate lucrarile premiate cu aur (Gold EFFIE) pot concura pentru castigarea trofeului Grand EFFIE 2013, cu conditia de a fi demonstrat impactul avut asupra comportamentului consumatorilor, cu exceptia castigatorilor de Gold EFFIE in categoria "Sustained Success".
Pentru mai multe detalii si sfaturi pentru inscrierea in competitie, Comitetul de Organizare Romanian EFFIE Awards 2013 ii invita pe cei interesati la Seminarul "How to win an EFFIE", care va avea loc marti, 2 aprilie, incepand cu orele 10:00, la sediul IAA Romania. Participarea la seminar este gratuita si trebuie confirmata printr-un email trimis la adresa teodora.calin[at]institute.ro.
EFFIE Awards este un festival international sub licenta EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat in 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marca al industriei de marketing si comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA Romania), in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si implementat de The Institute.
Lista castigatorilor Romanian EFFIE Awards 2012 este disponibila pe www.effie.ro.
CALENDARUL ROMANIAN EFFIE AWARDS 2013
Seminarul "How to win an EFFIE”: 2 aprilie
Perioada de inscrieri: 26 martie - 27 mai
Primul deadline: 29 aprilie 2013
Al doilea deadline: 10 mai 2013
Ultimul deadline: 27 mai 2013
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman