Banca Comerciala Carpatica aduce internet banking-ul pe mobil
Data publicarii: 26-03-2013 | Finante-Banci
Clientii Bancii Comerciale Carpatica, utilizatori de smartphone-uri, au, incepand de astazi, acces la o interfata noua, suplimentara, a serviciului internet banking BCC e-SMART, dedicata si optimizata pentru acest tip de terminale.
In functie de versiunea de browser folosita, clientii internet banking vor beneficia de servicii corespunzatoare: o interfata dedicata accesarii platformei internet banking de pe o statie de lucru (PC/desktop/laptop), respectiv o interfata vizuala destinata ecranelor de dimensiuni mai mici, ale smartphone-urilor. Accesul la functii de baza precum vizualizarea statusului conturilor si efectuarea de operatiuni este acum mult mai facil, iar platforma BCC e-SMART Mobile este disponibila, gratuit, oricarui client care detine un abonament de internet banking de la Banca Comerciala Carpatica si care doreste mobilitate si confort prin accesarea acestuia 24 de ore din 24, sapte zile pe saptamana fara a fi nevoit sa se deplaseze la sediul bancii. Mai mult, pentru tranzactiile efectuate beneficiaza de o reducere de 35 % din tariful perceput la ghiseu.
"Aceasta inovatie este parte din strategia noastra de imbunatatire a platformei internet banking, de crestere a calitatii si simplificare a serviciilor oferite si reprezinta prima etapa dintr-un proiect mai amplu, care va aduce un plus de utilitate si de valoare serviciilor oferite de banca. BCC e-SMART Internet Banking Mobile a fost gandit si conceput din dorinta de a tine pasul cu dezvoltarea tehnologiei si cu un profil al consumatorului din ce in ce mai exigent, care se afla in continua miscare. Platforma este usor de folosit, nu necesita instalare si se incarca automat atunci cand accesezi serviciul internet banking de pe un browser mobil cum ar fi Apple Safari sau Google Chrome. Este o forma vizuala moderna optimizata pentru smartphone-uri, clientii avand posibilitatea utilizarii acesteia intr-un mod extrem de simplu, fara a fi nevoie de elemente suplimentare sau de instalarea pe telefon mobil a unei aplicatii. Ii invitam si ii asteptam pe clientii nostrii sa utilizeze cu succes serviciile oferite de noi”, declara Georgiana Coanda, director general adjunct al Bancii Comerciale Carpatica.
Utilizand platforma BCC e-SMART Mobile, pe langa posibilitatea efectuarii de operatiuni, clientii pot localiza rapid cele mai apropiate bancomate, automate de schimb valutar si, de asemenea, pot localiza unitatile teritoriale ale bancii. In plus, interfata "mobile" a BCC e-SMART are si functii secundare, cum ar fi primirea si vizualizarea de alerte sau trimiterea de mesaje catre Banca Comerciala Carpatica.
Alaturi de facilitatile oferite de aceasta platforma, unul dintre aspectele importante vizate de Banca Comerciala Carpatica urmareste si protejarea conturilor clientilor. "Securitatea conturilor clientilor nostri este unul dintre aspectele esentiale pe care le-am luat in calcut in momentul dezvoltarii aceastei platforme”, completeaza Georgiana Coanda director general adjunct al Bancii Comerciale Carpatica. Noua interfata pastreaza elementele de securitate cu care clientii nostri s-au familiarizat deja, astfel incat accesul in sectiunile protejate se face, bineinteles, doar dupa parcurgerea etapelor de identificare si autentificare, in mod similar cu mecanismul utilizat si pe platforma deja clasica (PC). Sectiunile cu informatii de interes public (cursuri valutare, retea unitati, contacte) nu necesita autentificare.
Pentru utilizarea aplicatiei, dispozitivele mobile trebuie sa aiba instalate minim urmatoarele versiuni de sisteme de operare: Android 2.3, IOS 4, BB Tablet OS 1 sau BB OS 6+. Pentru activarea accesului la platforma mobile a aplicatiei BCC e-SMART, clientii bancii se pot prezenta la oricare dintre unitatile teritoriale sau pot apela serviciul Infoline la nr. 0800807807. Informatii suplimentare se regasesc si pe pagina web a bancii www.carpatica.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului