Banca Comerciala Carpatica aduce internet banking-ul pe mobil
Data publicarii: 26-03-2013 | Finante-Banci
Clientii Bancii Comerciale Carpatica, utilizatori de smartphone-uri, au, incepand de astazi, acces la o interfata noua, suplimentara, a serviciului internet banking BCC e-SMART, dedicata si optimizata pentru acest tip de terminale.
In functie de versiunea de browser folosita, clientii internet banking vor beneficia de servicii corespunzatoare: o interfata dedicata accesarii platformei internet banking de pe o statie de lucru (PC/desktop/laptop), respectiv o interfata vizuala destinata ecranelor de dimensiuni mai mici, ale smartphone-urilor. Accesul la functii de baza precum vizualizarea statusului conturilor si efectuarea de operatiuni este acum mult mai facil, iar platforma BCC e-SMART Mobile este disponibila, gratuit, oricarui client care detine un abonament de internet banking de la Banca Comerciala Carpatica si care doreste mobilitate si confort prin accesarea acestuia 24 de ore din 24, sapte zile pe saptamana fara a fi nevoit sa se deplaseze la sediul bancii. Mai mult, pentru tranzactiile efectuate beneficiaza de o reducere de 35 % din tariful perceput la ghiseu.
"Aceasta inovatie este parte din strategia noastra de imbunatatire a platformei internet banking, de crestere a calitatii si simplificare a serviciilor oferite si reprezinta prima etapa dintr-un proiect mai amplu, care va aduce un plus de utilitate si de valoare serviciilor oferite de banca. BCC e-SMART Internet Banking Mobile a fost gandit si conceput din dorinta de a tine pasul cu dezvoltarea tehnologiei si cu un profil al consumatorului din ce in ce mai exigent, care se afla in continua miscare. Platforma este usor de folosit, nu necesita instalare si se incarca automat atunci cand accesezi serviciul internet banking de pe un browser mobil cum ar fi Apple Safari sau Google Chrome. Este o forma vizuala moderna optimizata pentru smartphone-uri, clientii avand posibilitatea utilizarii acesteia intr-un mod extrem de simplu, fara a fi nevoie de elemente suplimentare sau de instalarea pe telefon mobil a unei aplicatii. Ii invitam si ii asteptam pe clientii nostrii sa utilizeze cu succes serviciile oferite de noi”, declara Georgiana Coanda, director general adjunct al Bancii Comerciale Carpatica.
Utilizand platforma BCC e-SMART Mobile, pe langa posibilitatea efectuarii de operatiuni, clientii pot localiza rapid cele mai apropiate bancomate, automate de schimb valutar si, de asemenea, pot localiza unitatile teritoriale ale bancii. In plus, interfata "mobile" a BCC e-SMART are si functii secundare, cum ar fi primirea si vizualizarea de alerte sau trimiterea de mesaje catre Banca Comerciala Carpatica.
Alaturi de facilitatile oferite de aceasta platforma, unul dintre aspectele importante vizate de Banca Comerciala Carpatica urmareste si protejarea conturilor clientilor. "Securitatea conturilor clientilor nostri este unul dintre aspectele esentiale pe care le-am luat in calcut in momentul dezvoltarii aceastei platforme”, completeaza Georgiana Coanda director general adjunct al Bancii Comerciale Carpatica. Noua interfata pastreaza elementele de securitate cu care clientii nostri s-au familiarizat deja, astfel incat accesul in sectiunile protejate se face, bineinteles, doar dupa parcurgerea etapelor de identificare si autentificare, in mod similar cu mecanismul utilizat si pe platforma deja clasica (PC). Sectiunile cu informatii de interes public (cursuri valutare, retea unitati, contacte) nu necesita autentificare.
Pentru utilizarea aplicatiei, dispozitivele mobile trebuie sa aiba instalate minim urmatoarele versiuni de sisteme de operare: Android 2.3, IOS 4, BB Tablet OS 1 sau BB OS 6+. Pentru activarea accesului la platforma mobile a aplicatiei BCC e-SMART, clientii bancii se pot prezenta la oricare dintre unitatile teritoriale sau pot apela serviciul Infoline la nr. 0800807807. Informatii suplimentare se regasesc si pe pagina web a bancii www.carpatica.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani