Germanos isi relanseaza website-ul
Data publicarii: 25-03-2013 | IT&C
Germanos Telecom Romania anunta relansarea website-ului www.germanos.ro, care vine cu un nou design, o interfata imbunatatita si caracteristici mai usor de utilizat.
Lansarea noului website este parte a eforturilor continue ale retailerului de a facilita tuturor pasionatilor de tehnologie accesul rapid si simplu la informatii despre gama completa de produse si servicii de la Germanos, COSMOTE si Romtelecom. Noua versiune a site-ului are disponibile noi taburi, cu o structura noua, care ofera utilizatorilor o experienta optimizata, reducand timpul de asteptare alocat fluxului de vanzari.
Printre elementele importante ale noului website se regasesc: optiunea de comanda - utilizatorii inregistrati au posibilitatea de a comanda online, acestia putand alege produsele si magazinul de unde prefera sa le ridice. Dupa acest pas, angajatii magazinului Germanos vor informa potentialul cumparator cand poate veni in magazin sa cumpere produsul comandat; optiunea de localizare a magazinelor - utilizatorii pot gasi mai usor magazinele cel mai bine pozitionate in functie de punctul lor de interes, prin noua optiune de localizare, beneficiind de Google Maps; informatii despre produs - calea spre identificarea celor mai potrivite produse, in functie de nevoile utilizatorilor, este facilitata de noi optiuni precum "filtreaza”, "compara cu”, "ordoneaza dupa”, "combina cu” etc.
De asemenea, gama variata de G-servicii beneficiaza de un tab nou, dedicat, in timp ce numai pentru telefoane mobile site-ul afiseaza intr-un tab dedicat preturile cu abonament, pentru un contract de 12 sau 24 de luni.
"Ne dorim ca acest nou website sa optimizeze experienta utilizatorilor si sa creasca productivitatea, prin reducerea activitatilor precedente vanzarii. Oferim astfel tuturor celor pasionati de tehnologie o navigare mai placuta si mai eficienta printre produsele si serviciile noastre, pornind de la obiceiurile de consum online si interesele utilizatorilor in privinta afisarii produselor si a informatiilor despre acestea. Angajatii magazinelor vor continua sa aiba un rol esential in filozofia noastra de a «conecta cu tehnologia», furnizand clientilor detalii despre cele mai noi smartphone-uri, tehnologii si tendinte actuale sau viitoare”, a declarat Panos Makris, Chief Commercial Officer COSMOTE & Germanos.
Pentru orice intrebari despre functionalitatile noului website, compania va pune in curand la dispozitie o linie telefonica unde o echipa dedicata de agenti va prelua solicitarile consumatorilor pe aceasta tema. De asemenea, clientii au deja disponibil pe noul site formularul online de contact, iar intrebarile adresate prin intermediul acestuia vor primi raspuns in termen de 24 de ore.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău