Intesa Sanpaolo Bank sustine campania Romani pentru o lume
Data publicarii: 20-03-2013 | Finante-Banci
Intesa Sanpaolo Bank, subsidiara a Grupului Intesa Sanpaolo, sustine campania "Romani pentru o lume” ce promoveaza mari personalitati romanesti si aduce in atentia publicului larg valori nationale importante.
Initiata de catre Fundatia Sergiu Celibidache aceasta campanie de responsabilitate sociala este in prezent in plina desfasurare la nivel national. Campania este construita in jurul unor valori romanesti care au contribuit la cultura mondiala: Mircea Eliade, Emil Cioran, Nicolae Grigorescu, George Enescu, Edward G. Robinson, Jean Negulesco si Sergiu Celibidache.
Campania este sustinuta in mediul online, pe site-ul www.romanipentruolume.ro si pe pagina de Facebook, Romani pentru o lume, care a generat deja o comunitate de 14.000 de oameni. Aici puteti gasi mai multe detalii despre acest proiect cultural, care in etapa finala va oferi o serie de burse in tara si in strainatate pentru oameni de cultura si artisti romani.
Intesa Sanpaolo Bank sustine acest proiect alaturi de alti parteneri printre care Muzeul National al Literaturii Romane, Muzeul Memorial Nicolae Grigorescu, Muzeul National George Enescu.
Cu o istorie de peste 400 de ani, Intesa Sanpaolo este unul dintre cele mai importante grupuri bancare internationale, printre liderii din Europa, ce ofera servicii pentru 20 milioane de clienti. Grupul este prezent in Europa Centrala si de Est, in Orientul Mijlociu si in Africa de Nord, cu peste 1.500 de unitati ale subsidiarelor Intesa Sanpaolo, ce opereaza in 12 tari din regiune. Pe piata locala, Intesa Sanpaolo Bank are o retea de unitati ce acopera practic intreaga tara si active totale de peste 5 miliarde lei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman