CEC Bank lanseaza o campanie promotionala la cardurile MasterCard pentru persoane fizice
Data publicarii: 15-03-2013 | Finante-Banci
CEC Bank lanseaza o campanie promotionala la cardurile MasterCard®, pentru persoane fizice. Astfel, in perioada 15 martie - 14 iunie a.c., orice client care achizitioneaza un card MasterCard Debit, Credit sau Gold si efectueaza tranzactii comerciale in valoare de minimum 50 lei poate castiga unul dintre cele 600 de premii a cate 50 lei fiecare sau, prin tragere la sorti, una din cele sase vacante in Romania.
"Prin lansarea acestei campanii promotionale, pe langa avantajele cardurilor MasterCard sub sigla CEC Bank, cum ar fi comisioane zero la emitere card, la tranzactii la comerciantii din tara si din strainatate, posibilitatea de a achita facturile de servicii sau utilitati direct la ATM-urile bancii si posibilitatea accesarii unei limite de credit cu dobanzi avantajoase, clientii au sansa de a castiga premii atractive pe parcursul a trei luni”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.
Informatii suplimentare despre produsele MasterCard pot fi obtinute in orice unitate CEC Bank, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul de Internet al bancii, www.cec.ro, in cadrul sectiunii Carduri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani