Serviciul Alerta SMS pentru tranzactiile efectuate cu cardurile emise de catre RIB
Data publicarii: 14-03-2013 | Finante-Banci
Pentru imbunatatirea confortului si securitatii clientilor, incepand cu 01 Martie 2013, Romanian International Bank S.A. pune la dispozitia detinatorilor de carduri RIB serviciul ”Alerta SMS”. Prin intermediul acestuia, clientul este informat in timp real asupra tranzactiilor efectuate cu cardul si asupra situatiei contului de card. Serviciul este disponibil atat pentru cardurile de debit cat si pentru cardurile de credit.
Posesorii de carduri de debit emise de catre RIB au posibilitatea de a primi SMS-uri de informare (tranzactii in valoare de minim 100 lei sau multiplu de 100 functie de optiunea clientului) pentru: tranzactiile efectuate la comercianti, retragerile de numerar de la ATM-urile RIB si de la ATM-urile altor banci, platile de utilitati, modificarile de sold ca urmare a creditarii contului de card. Modificarea soldului contului de card cu sume de minim 40 lei prin alimentari/ordine de plata, incasare pensie, incasare drepturi salariale, incasare alocatie este anuntata prin SMS.
Posesorii de carduri de credit emise de catre RIB au posibilitatea de a primi SMS-uri de informare pentru tranzactiile efectuate la comercianti si pentru retragerile de numerar de la ATM-urile altor banci cu valori de minim 100 lei sau multiplu de 100 (functie de optiunea clientului).
SMS-urile de informare privind tranzactiile aferente cardurilor suplimentare pot fi primite de catre titularul cardului sau, la optiunea acestuia, direct de catre utilizatorii suplimentari. In plus, pentru cardurile de debit, oferim posibilitatea setarii unui aplelativ pre-definit de catre client pentru a diferentia SMS-urile aferente fiecarui card suplimentar.
Serviciul "Alerta SMS” este oferit GRATUIT in luna activarii si contra cost incepand cu urmatoarea luna, cu posibilitatea dezactivarii in orice moment.
"Intr-o perioada de tranzitie catre o piata financiara non-cash, instrumentele electronice de plata devin din ce in ce mai utilizate. Clientul prefera sa aiba controlul asupra cash-ului pe care il detine asupra lui. Este important sa orientam consumatorul catre utilizarea instrumentelor electronice de plata, dar in acelasi timp sa ii pastram si confortul. Venind in intampinarea nevoilor clientului, am implementat serviciul "Alerta SMS”, astfel incat detinatorul de card sa fie informat constant si in timp real asupra situatiei contului sau” - George Priboi, Sef Departament Sisteme de Plati si Carduri
Despre Romanian International Bank S.A.:
Romanian International Bank S.A. este o banca universala care activeaza pe piata din Romania din anul 1998 si opereaza in acest moment prin 34 de unitati bancare, aflate in Bucuresti (15) si in tara (19), avand ca obiectiv permanenta imbunatatire a produselor si serviciilor oferite.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des