Top 3 programe de recompense atasate cardurilor
Data publicarii: 14-03-2013 | Finante-Banci
Ca sa-si fidelizeze si sa-si extinda clientela, bancile acorda utilizatorilor de carduri de credit o serie bonusuri si recompense. Una dintre cele mai frecvente modalitati de rasplatire a clientilor o reprezinta punctele de loialitate care valoreaza bani.
Acestea pot fi folosite ulterior pentru reduceri la diferite magazine partenere sau valorificate sub forma de cumparaturi gratuite la aceiasi comercianti. Un alt beneficiu consta in rambursarea de catre banca a unui procentaj din banii cheltuiti. Pe lista avantajelor mai figureaza si plata in rate fara dobanda, precum si o perioada de gratie pentru tranzactii la comercianti care poate ajunge pana la 60 de zile.
OTP Bank Romania a lansat in a doua jumatate a lunii februarie programul de recompense "MasterCard Rewards”, adresat tuturor persoanelor fizice posesoare de carduri MasterCard, emise de banca. Programul este bazat pe un sistem de acumulare de puncte de loialitate, in functie de utilizarea cardului pentru platile la comercianti, indiferent de valoarea tranzactiei: 2 lei cheltuiti cu orice card de credit OTP Bank MasterCard echivaleaza cu un 1 punct de loialitate, iar 4 lei cheltuiti cu orice card de debit OTP Bank MasterCard reprezinta un 1 punct de loialitate. Inscrierea in program aduce automat 1.000 de puncte, ce pot fi folosite pentru achizitionarea produsului preferat dintr-un catalog ce include peste 200 produse si servicii din sase categorii: multimedia & accesorii, produse pentru casa, hobby & sport, kids Club, MasterCard si calatorii si timp liber. Programul ofera si posibilitatea de a cumula punctele proprii cu cele adunate de alti posesori de carduri, precum si pe cele obtinute pentru platile efectuate la comerciantii traditionali, cat si online.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii