Comercializarea cosmeticelor testate pe animale, interzisa in Uniunea Europeana
Data publicarii: 12-03-2013 | Afaceri
Produsele cosmetice testate pe animale nu mai pot fi comercializate in Uniunea Europeana (UE) incepand de luni, 11 martie, cand intra in vigoare ultimul termen-limita din procesul de eliminare treptata a acestui fel de testare, informeaza Reprezentanta Comisiei Europene.
O comunicare adoptata de Comisia Europeana (CE) confirma angajamentul acesteia de a respecta termenul-limita stabilit de Consiliu si de Parlamentul European in 2003 si descrie modul in care intentioneaza sa sprijine mai departe cercetarea si inovarea in acest domeniu, promovand, in acelasi timp, bunastarea animalelor la nivel mondial, a adaugat sursa citata.
"Faptul ca astazi intra in vigoare interdictia totala legata de comercializare reprezinta un semnal important cu privire la importanta pe care Europa o acorda bunastarii animalelor. Comisia se angajeaza sa sprijine in continuare dezvoltarea de metode alternative si sa incurajeze tarile terte sa adopte si ele abordarea europeana. Acest lucru reprezinta un prilej important pentru Europa de a da un exemplu de inovare responsabila in domeniul produselor cosmetice fara a face compromisuri cu privire la siguranta consumatorilor", a declarat comisarul european pentru sanatate si protectia consumatorilor, Tonio Borg.
Potrivit sursei citate, CE a examinat cu atentie impacturile interdictiei de comercializare si considera ca exista motive imperioase pentru punerea in aplicare a acesteia. Acest lucru, arata Comisia, este in consens cu convingerea ferma a multor cetateni europeni: dezvoltarea produselor cosmetice nu justifica testarea pe animale.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului