Rezultate financiare Romtelecom pentru anul 2012
Data publicarii: 28-02-2013 | Afaceri
2012 a fost un an de stabilitate financiara pentru Romtelecom, compania reusind sa-si pastreze veniturile la un nivel stabil, ajungand la o cifra de afaceri de aproape 620 milioane Euro in cele 12 luni ale anului. In acelasi timp, Pro Forma EBITDA a crescut cu aproape 11%, la aproximativ 166 milioane Euro pentru 2012.
"Suntem multumiti ca am obtinut performante financiare si operationale semnificative prin initiativele noastre de reducere a costurilor si prin continua dezvoltare a liniilor de afaceri non-traditionale”, spune Stefanos Theocharopoulos, director general Romtelecom si COSMOTE Romania. "Compania si-a continuat directia strategica de a oferi pachete personalizate, cu rezultate de succes reflectate in venituri si profitabilitate, precum si in faptul ca peste 50% din baza de clienti foloseste cel putin doua servicii de la Romtelecom. O alta prioritate strategica a companiei a fost reprezentata de serviciile TV, rezultand in cresterea veniturilor pe acest segment cu aproximativ 17%, precum si in cresterea numarului de clienti, reflectand tendinta acestora de a migra catre servicii cu valoare adaugata mai mare”, adauga Stefanos Theocharopoulos.
In 2012, Romtelecom le-a oferit clientilor sai o experienta TV de tip multi-screen prin diferite oferte care includ continut premium, disponibil in pachete personalizate. Continutul TV de calitate, ca element de diferentiere, a fost pus la dispozitia clientilor prin intermediul Dolce Sport, care a transmis in 2012 cele mai importante competitii sportive ale anului.
Numarul clientilor de internet de banda larga a inregistrat, de asemenea, o crestere de peste 5% la finalul lui 2012, comparativ cu anul precedent.
Pe segmentul business, Romtelecom si-a mentinut pozitia de lider pe piata de comunicatii fixe (date&internet, voce). Aceeasi pozitie a fost mentinuta si pentru serviciile administrate (managed services). Compania s-a concentrat si pe oferirea de solutii de tip cloud computing, implementate atat intern, cat si prin solutii personalizate pentru clienti.
In plus, Romtelecom, prin noua sa abordare de aliat al afacerilor din Romania, le ofera clientilor sai beneficiul semnificativ de a avea investitii initiale zero pentru solutii ICT, compania sprijinindu-si, astfel, clientii sa realizeze economii relevante pentru afacerile lor.
O alta prioritate a Romtelecom, sustinuta prin eforturi anterioare, a fost de a-si imbunatati procesele interne de tip end-to-end (procese de lucru de la initiere pana la finalizare) si de a depune toate eforturile pentru a-si servi cat mai bine clientii, imbunatatind constant experienta acestora cu compania.
In 2013, Romtelecom se va concentra in continuare asupra pachetelor personalizate, cu accent pe serviciile TV, si asupra serviciilor de divertisment, in acelasi timp, aparandu-si pozitia de lider pe citeva segmente ale pietei business, punand in continuare accent pe noi servicii ICT.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des