Rezultate financiare Romtelecom pentru anul 2012

Data publicarii: 28-02-2013 | Afaceri

2012 a fost un an de stabilitate financiara pentru Romtelecom, compania reusind sa-si pastreze veniturile la un nivel stabil, ajungand la o cifra de afaceri de aproape 620 milioane Euro in cele 12 luni ale anului. In acelasi timp, Pro Forma EBITDA a crescut cu aproape 11%, la aproximativ 166 milioane Euro pentru 2012.

"Suntem multumiti ca am obtinut performante financiare si operationale semnificative prin initiativele noastre de reducere a costurilor si prin continua dezvoltare a liniilor de afaceri non-traditionale”, spune Stefanos Theocharopoulos, director general Romtelecom si COSMOTE Romania. "Compania si-a continuat directia strategica de a oferi pachete personalizate, cu rezultate de succes reflectate in venituri si profitabilitate, precum si in faptul ca peste 50% din baza de clienti foloseste cel putin doua servicii de la Romtelecom. O alta prioritate strategica a companiei a fost reprezentata de serviciile TV, rezultand in cresterea veniturilor pe acest segment cu aproximativ 17%, precum si in cresterea numarului de clienti, reflectand tendinta acestora de a migra catre servicii cu valoare adaugata mai mare”, adauga Stefanos Theocharopoulos.

In 2012, Romtelecom le-a oferit clientilor sai o experienta TV de tip multi-screen prin diferite oferte care includ continut premium, disponibil in pachete personalizate. Continutul TV de calitate, ca element de diferentiere, a fost pus la dispozitia clientilor prin intermediul Dolce Sport, care a transmis in 2012 cele mai importante competitii sportive ale anului.

Numarul clientilor de internet de banda larga a inregistrat, de asemenea, o crestere de peste 5% la finalul lui 2012, comparativ cu anul precedent.

Pe segmentul business, Romtelecom si-a mentinut pozitia de lider pe piata de comunicatii fixe (date&internet, voce). Aceeasi pozitie a fost mentinuta si pentru serviciile administrate (managed services). Compania s-a concentrat si pe oferirea de solutii de tip cloud computing, implementate atat intern, cat si prin solutii personalizate pentru clienti.

In plus, Romtelecom, prin noua sa abordare de aliat al afacerilor din Romania, le ofera clientilor sai beneficiul semnificativ de a avea investitii initiale zero pentru solutii ICT, compania sprijinindu-si, astfel, clientii sa realizeze economii relevante pentru afacerile lor.

O alta prioritate a Romtelecom, sustinuta prin eforturi anterioare, a fost de a-si imbunatati procesele interne de tip end-to-end (procese de lucru de la initiere pana la finalizare) si de a depune toate eforturile pentru a-si servi cat mai bine clientii, imbunatatind constant experienta acestora cu compania.

In 2013, Romtelecom se va concentra in continuare asupra pachetelor personalizate, cu accent pe serviciile TV, si asupra serviciilor de divertisment, in acelasi timp, aparandu-si pozitia de lider pe citeva segmente ale pietei business, punand in continuare accent pe noi servicii ICT.

Comunicat de presa

Ultimele stiri pe BankNews.ro: