Banca Romaneasca dezvaluie secretele cardului de credit
Data publicarii: 26-02-2013 | Finante-Banci
In perioada 5-9 martie, reprezentantii bancii vor prezenta caracteristicile, beneficiile si costurile unui card de credit clientilor care vor trece pragul centrelor comerciale real,- din Bucuresti Vitan, Bacau, Brasov, Craiova, Sibiu si Targu Mures
Bucuresti, 26 februarie 2013 - Banca Romaneasca sustine impreuna cu real,- evenimentul "Cardul de credit fara secrete”. Actiunea, care are o importanta latura educativa, se va desfasura in perioada 5-9 martie, in centrele comerciale real,- din Bucuresti Vitan, Bacau, Brasov, Craiova, Sibiu si Targu Mures.
Practic, in aceasta perioada, reprezentantii bancii se vor afla in galeriile comerciale din locatiile mentionate si le vor dezvalui clientilor "secretele” unui card de credit: ce inseamna perioada de gratie, cum poate fi utilizat inteligent un card de credit, precum si care sunt costurile si beneficiile acestuia.
Conform unui studiu online comandat de Banca Romaneasca in mai 2012, peste jumatate dintre cei 9.093 de respondenti au declarat ca le sunt cunoscute urmatoarele costuri ale cardurilor de credit: cost de administrare cont card de credit (63,76%), rata dobanzii pentru tranzactiile efectuate cu cardul (55,59%), rata dobanzii pentru retragerea de numerar de la ATM-uri (54,81%). Costurile cunoscute de aproximativ o treime dintre respondenti sunt cele pentru depasirea termenului de rambursare (36,88%), DAE (35,7%) si costurile pentru depasirea limitei de credit (32,66%).
"In ultimii ani, s-a observat o imbunatatire a modului in care clientii folosesc cardurile de credit, atitudine care s-a materializat in costuri mai mici pentru acestia. Credem, insa, ca este nevoie, in continuare, de educarea publicului pentru utilizarea inteligenta a cardurilor de credit, mai ales pe segmentul celor care nu au avut niciodata un asemenea produs”, a declarat Lakis Couninis, Director Executiv Unitate Retail Banca Romaneasca.
Pe perioada actiunii derulate de Banca Romaneasca in Galeriile real,-, clientii se vor putea inscrie la tombola lansata in aceste locatii, prin completarea unor taloane care vor fi colectate intre 25 februarie si 9 martie. Banca Romaneasca ofera in data de 11.03.2013, prin tragere la sorti, cate un premiu de 500 de lei pentru fiecare dintre cele 6 locatii in care se va desfasura campania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman