PayU demareaza campania 10 milioane de plati online
Data publicarii: 26-02-2013 | Finante-Banci
Pentru a celebra tranzactia cu numarul 10 milioane din intreaga istorie a companiei, PayU anunta lansarea unei noi campanii de marketing pentru stimularea si cresterea platilor online. Denumita 10 milioane de plati online, campania debuteaza astazi, 25 februarie 2013, iar finalul ei va avea loc in ziua in care contorul de tranzactii afisat pe website-ul PayU, www.payu.ro, va ajunge la cifra 10.000.000.
Campania se va derula pe Facebook si va primi sprijinul magazinelor online partenere PayU in aceasta campanie printre care: PC Garage, Bijuteria Teilor, Mall Boutique, F64, Originalo, Maria Lucia Hohan, Selected Wines, Toysmall, Paravion, Quickmobile, Floria, Gourmet Spanish Gifts, Vivre, Libratiile Humanitas, Carespot sau Miniprix.
La campanie participa automat toti cumparatorii care fac achizitii de bunuri ori servicii sau platesc facturi in orice magazin online ce utilizeaza PayU. O data pe saptamana, prin tragere la sorti vor fi desemnati castigatorii premiilor saptamanale. In saptamana in care este efectuata tranzactia cu numarul 10 milioane, premiul cel mare este castigat automat de cumparatorul care a realizat aceasta tranzactie. Premiul cel mare se schimba de la o saptamana la alta si este anuntat la inceputul fiecarei saptamani din campanie.
"Prin aceasta campanie, ne dorim in primul rand sa multumim cumparatorilor care ne-au ajutat sa construim in toti acesti ani comertul electronic din Romania, dar si sa ii convingem si pe alti utilizatori sa intre in zona atat de confortabila si sigura a platilor online", spune Andreia Stavarache, Sales & Marketing Manager PayU Romania.
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul PayU: www.payu.ro/regulament-campanie-10milioane
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman