Producatorul Eugenia isi cere insolventa
Data publicarii: 15-02-2013 | Afaceri
Producatorul de morarit si panificatie Dobrogea Grup, care detine marca de biscuiti cu crema Eugenia, si-a cerut insolventa, potrivit unui dosar inregistrat la Tribunalul Constanta la inceputul saptamanii.
Compania dobrogeana nu este singura din domeniul morarit-panificatie care a ajuns intr-o situatie fiananciara dificila din cauza crizei. Si compania Spicul SA a intrat in procedura de insolventa in urma cu cativa ani.
Potrivit celor mai recente date publice, Dobrogea Grup a incheiat anul 2011 cu pierderi de aproape patru milioane de lei si datorii de peste 95 de milioane de lei.
Dobrogea Grup este o companie privata cu capital 100% romanesc si reprezinta de 50 de ani unul din cei mai importanti producatori din domeniul morarit-panificatie din Romania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice