Femeile, campioane la cumparat bilete la spectacole
Data publicarii: 15-02-2013 | Lifestyle
Femeile sunt campioane la cumparaturi si cand vine vorba despre bilete la spectacole. Conform unor date furnizate de Eventim, lider pe piata de ticketing din Romania, pe parcursul anului 2012, la nivel national, 60% din cumparatorii de bilete la evenimente (muzicale, culturale, artistice) au fost femei. Predomina spectatoarele din mediul urban, pe locul I clasandu-se Bucurestiul, urmat de Iasi, Timisoara si Constanta. Peste 30% din cumparatoare se incadreaza in segmentul de varsta 18 - 34 de ani.
Valentin Vasiloiu, Director Executiv Eventim Romania: "Nu este surprinzator faptul ca doamnele si domnisoarele sunt principalele cumparatoare de bilete. Ele sunt cele care ordoneaza viata de cuplu si viata de familie, au initiative in privinta petrecerii timpului liber, ies mai des din casa, mai ales la cumparaturi. In plus, incepe sa apara si in Romania dress code-ul specific, in functie de eveniment, ceea ce, in mod firesc, face deliciul doamnelor. Sensation este un bun exemplu in acest sens, dar probabil vom avea in viitor tot mai multe evenimente care implica pachetul complet - de la tinuta la stare de spirit”.
Sensation, cel mai cunoscut eveniment dance din lume, revine la Romexpo Bucuresti pe 6 aprilie cu ultima si cea mai recenta productie, Source of Light. Pentru a participa la aceasta uriasa petrecere (un spectacol vizual efervescent, cu impresionante efecte pirotehnice si lasere, un adevarat Cirque du Soleil al clubberilor) nu e suficient sa cumperi bilet, ci trebuie sa iti adaptezi vestimentatia, care trebuie sa aiba exclusiv culoarea alba.
Sorina Burlacu, Director General Events: "Albul inseamna solidaritate, in contextul Sensation. Imaginatia amatorilor de clubbing este pusa la incercare de acest dress-code strict definit, dar cand ajungi la fata locului, peisajul este uluitor. Nu e de mirare ca femeile sunt cele care opteaza mai mult pentru astfel de petreceri: la Ocean of White 2012, procentul lor s-a ridicat la 63% dintre participanti. Din cei 15 000 de clubberi prezenti atunci, aproape 4000 au fost straini, din Italia, Grecia, Spania, Franta, Ungaria, Turcia, Bulgaria, Israel sau Coreea. Multi fani Sensation urmaresc aceasta petrecere oriunde se organizeaza ea pe mapamond. Estimam ca Source of Light, un show mult mai spectaculos ca Ocean of White, va atrage o prezenta feminina similara cu cea de anul trecut”.
Sensation a avut loc pentru prima data in Olanda in anul 2000, iar dress-code-ul alb s-a nascut ca urmare a unui eveniment tragic. Duncan Stutterheim, unul dintre cei trei fondatori ai ID&T, compania licentiatoare Sensation, si-a pierdut fratele intr-un accident de masina in 2001. Ca tribut, tuturor participantilor la showul din 2001 li s-a cerut neoficial sa se imbrace in alb. Mai mult de 80% dintre spectatorii de atunci au aderat la initiativa, punct ce a marcat nasterea binecunoscutului dress-code asa cum il stim si azi. 5 continente cucerite mai tarziu, cu spectacole in peste 20 de tari si 1 800 000 de vizitatori, Sensation uneste cu succes lumea in alb. Biletele sunt disponibile pe Sensation.com si in reteaua nationala Eventim din magazinele Germanos, Orange, Vodafone, librariile Carturesti si Humanitas si pe www.eventim.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman