Libra Internet Bank lanseaza o noua versiune a platformei Internet Banking
Data publicarii: 12-02-2013 | Finante-Banci
Incepand cu data de 12 februarie 2013, Libra Internet Bank ofera o noua versiune imbunatatita a platformei sale de Internet Banking. Principalele noutati se refera la rapiditatea sporita in incarcarea paginilor, actualizarea prompta a soldurilor si a extraselor de cont, mai putini pasi pentru efectuarea operatiunilor si cateva facilitati noi, bazate pe sugestiile clientilor. Totodata, aplicatia are o infatisare simplificata si prietenoasa, cu o noua grupare intuitiva a sectiunilor si un design minimalist, menit sa nu distraga atentia clientilor de la efectuarea operatiunilor.
Cu acest prilej, presedintele bancii, Emil Bituleanu, a declarat: "Am urmarit sa fim consecventi cu strategia Libra Internet Bank de inovatie in serviciile bancare din spatiul virtual. Am creat o versiune noua a aplicatiei Internet Banking, folosind cele mai noi tehnologii, care permit clientilor o navigare mult mai rapida prin pagini si accesarea datelor generate din sistemele bancii intr-un timp mult mai scurt. Este important pentru clienti sa aiba o experienta cat mai placuta si usoara in utilizarea serviciului Internet Banking, in conditii de maxima siguranta pe care noi le oferim. Autentificarea prin sms, implementata anul trecut de Libra Internet Bank, asigura un grad optim de securitate informatica si avantajul conectarii prin orice browser.”
In noua versiune, clientii pot vedea din prima pagina soldurile actualizate conturilor actualizate in timp real dupa fiecare operatiune in timpul zilei, precum si calea directa spre cele mai frecvente operatiuni (plati, vizualizare solduri si extrase de cont, autorizare operatiuni, constituire/spargere depozite etc). Pot efectua rapid, intr-o singura pagina, mai multe plati din acelasi cont, catre mai multi beneficiari (OP multiplu) si parcurg mai putini pasi pentru autorizarea unui OP. Formularul pentru schimburi valutare a fost simplificat, iar evolutia cursului valutar BNR poate fi urmarita mai usor, intr-un design relevant. Configurarea sabloanelor pentru plati frecvente este mai usor de folosit, iar economia de timp pe care clientii o realizeaza in medie pe fiecare sesiune de lucru este semnificativa.
Dintre beneficiile anterioare pe care Libra Internet Bank le mentine pentru clientii actuali si viitori se afla discount-ul de 30% la comisioanele operationale online fata de cele de la ghiseu si accesul clientilor fara taxa de activare si fara plata unui abonament.
Se pastreaza, de asemenea, o serie de optiuni care s-au bucurat de succes in randul clientilor Libra Internet Bank: facilitatea setarii de alerte gratuite prin email/sms la procesarea unei plati sau o noua incasare, posibilitatea de import/export de ordine de plata din fisiere de tip CSV, precum si optiunea de activare/dezactivare a cardului pentru utilizarea online (numai persoane fizice). Serviciul ACCES INVESTIGATOR, un produs inovativ si premiat, creat de Libra Internet Bank, poate fi in continuare activat prin Internet Banking, pe baza unei taxe, permitand clientului investigarea online a partenerilor de afaceri, prin acces instant la bazele de date ale RECOM, CIP, Ministerului Finantelor Publice sau just.ro.
Accesul clientilor in aplicatie se face fie prin website-ul www.internetbanking.ro , fie din website-ul bancii www.librabank.ro , iar asistenta tehnica poate fi solicitata prin email la ib@librabank.ro sau prin Call Center-ul Libra Internet Bank (021 2 088 088).
Libra Internet Bank nu solicita niciodata clientilor sa comunice bancii informatii confidentiale privind parole, coduri PIN etc., si nu transmite link-uri in mesaje email pentru logare in aplicatia Internet Banking.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii