Joburi fara cautare: Pentru ce se lupta companiile?
Data publicarii: 12-02-2013 | HR/Cariere
Chiar daca multi romani isi cauta locuri de munca, o parte din anunturile de angajare postate pe site-urile de profil duc lipsa de aplicatii. In medie, ofertele angajatorilor raman pe un site de joburi timp de 30 de zile, timp in care, pentru posturi de genul celor din vanzari, marketing si administrativ sunt depuse in jur de 4.000 de CV-uri, relateaza Capital.
La altele, insa, foarte putini se incumeta sa depuna CV-ul, inclusiv la cele din domeniul IT, pentru care, cu putin timp in urma, se ducea o lupta apriga intre candidati.
Potrivit Ralucai Penes, coordonator de recrutare din cadrul Smartree, unul din motive este faptul ca firmele si-au restructurat o parte din posturi si au alocat responsabilitatile acestora catre alte posturi din firma, rezultand niste locuri de munca hibrid. De exemplu, pentru o pozitie de software developer C/C++, procesul de recrutare poate dura si trei luni, a explicat aceasta.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice