Care e cel mai bun moment pentru a cumpara o masina second-hand
Data publicarii: 06-02-2013 | Auto
Dealerii auto sunt mai flexibili la negocieri in perioada ianuarie - martie, odata cu reducerea bugetelor pentru cumpararea de masini, dupa agitatia lunii decembrie, cand exista o deschidere mai mare pentru astfel de achizitii, scrie Mediafax.
"In decembrie a existat o explozie brusca a inmatricularilor de automobile, o dublare a volumului comparat la acelasi interval anual. Practic, la final de an, cine a dorit o masina a actionat. Este natural ca in lunile urmatoare rulajul sa fie ceva mai redus", a declarat intr-un comunicat Eugen Maciuca, manager la distribuitorul de autovehicule rulate AAA Auto New Kopel.
In ultima luna a anului trecut au fost importate aproximativ 19.000 de masini, mai mult decat dublu fata de luna corespunzatoare din 2011.
Anotimpul si starea meteo pot furniza conditiile bune pentru testarea unui SUV sau vehicul cu garda la sol mai mare, iar cei care cauta astfel de masini sunt interesati de achizitii in aceasta perioada.
"In luna decembrie 2012, potrivit statisticilor DRPCIV, au fost inmatriculate mai mult de 1.000 de autoturisme de import cu tractiune integrala. In schimb, in luna ianuarie 2012, importurile pentru aceeasi clasa au fost la jumatate. Tocmai de aceea masinile pot avea in primele luni ale anului reduceri chiar de 20% fata de cele afisate la final de an, iar o negociere avantajoasa poate fi purtata cu mai mult succes", se arata in comunicat.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman