MasterCard sporeste securitatea tranzactiilor online
Data publicarii: 29-05-2006Cele doua solutii ofera o securitate sporita prin doua elemente de autentificare - consumatorul foloseste o parola proprie sau un cod (codul PIN, de exemplu) si un echipament propriu (un dispozitiv de autentificare sau un telefon mobil).
In industria financiara, interesul aratat autentificarii cu doua elemente continua sa creasca. In octombrie anul trecut, pentru a ajuta bancile si consumatorii sa se fereasca de frauda online, Consiliul de Examinare a Institutiilor Federale Financiare (FFIEC) a emis o serie de reguli prin care sfatuieste institutiile financiare
sa-si actualizeze sistemele si sa treaca de la un element de autentificare la doua, pentru a se feri de tranzactiile online de mare risc. Consiliul considera ca tranzactiile de mare risc sunt acelea care implica acces la informatiile clientului sau transferul de fonduri catre alte parti.
MasterCard All-in-One Authentication Device
MasterCard a lansat MasterCard All-in-One Authentication Device, un produs mic si complet care este compatibil cu Programul de Autentificare OneSmart Chip. Utilizatorul introduce codul PIN in dispozitiv, iar acesta emite cate o parola unica, distincta pentru fiecare tranzactie. Utilizatorul introduce parola pentru a realiza tranzactii online banking sau de comert electronic pe site-urile comerciantilor ce sunt inrolati in programul MasterCard SecureCode. Parola unica emisa se bazeaza pe standardul EMV si CAP, este valabila doar pentru o singura utilizare, iar dupa realizarea tranzactiei, devine neutilizabila.
Solutia XIRING este primul dispozitiv "complet" care poate fi oferit de MasterCard prin intermediul altor furnizori de autentificare. XIRING este un lider in furnizarea de produse si servicii de securizare smart card.
MasterCard Mobile Authentication
MasterCard Mobile Authentication (MMA) permite consumatorilor sa utilizeze anumite telefoane mobile si/sau PDA-uri care emit parole unice. Clientii MMA descarca o aplicatie de autentificare pe telefoanele lor compatibile J2ME sau pe PDA-uri. Astfel, ei pot introduce codul PIN in dispozitivele lor mobile, iar apoi este emisa o parola unica care trebuie tastata pentru a permite utilizatorului sa realizeze tranzactii online banking sau de comert electronic pe site-urile comerciantilor inrolati MasterCard SecureCode. Solutia MMA este disponibila prin intermediul Cardinal Commerce, unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de autentificare si va fi disponibila prin intermediul altor furnizori autorizati pe viitor.
"La KeyBank credem ca are foarte mult sens sa ne folosim de faptul ca telefoanele mobile si PDA-urile sunt pretutindeni pentru a gasi solutii de securizare a comertului electronic," spune Carl Stauffeneger, senior vice president, Key Consumer Product Development. "Am lucrat in colaborare cu MasterCard si Cardinal Commerce pentru a testa MasterCard Mobile Authentication cu posesorii nostri de carduri pe numeroase piete si reactia lor a fost peste tot pozitiva. Ne asteptam ca solutii asemanatoare cu MMA sa fie o componenta centrala a ofertei noastre de produse pe viitor."
"MasterCard All-in-One Authentication Device si MasterCard Mobile Authentication sunt solutii de securitate rentabile pentru tranzactiile online banking si de comert electronic," spune Art Kranzley, executive vice president, Advanced Payments, MasterCard International. "Aceste solutii ajuta institutiile financiare sa ofere clientilor lor o securitate sporita atunci cand realizeaza tranzactii financiare si plati online."
Solutiile de securitate MasterCard
De 40 de ani, MasterCard are o activitate de pionierat in privinta inovatiilor de securitate si doreste sa ofere si pe viitor cele mai sigure si de incredere programe de plata. MasterCard All-in-One Authentication Device si MasterCard Mobile Authentication sunt cele mai recente solutii de securitate online.
Oferta curenta privind securizarea tranzactiilor pe Internet include si MasterCard® SecureCode, o solutie globala de comert electronic care autentifica posesorii de carduri atunci cand acestia folosesc cardurile de plata MasterCard pentru a face tranzactii online. Inainte ca un participant inrolat SecureCode sa definitiveze o tranzactie online, o pagina web este prezentata de catre emitentul cardului, iar posesorul de card trebuie sa introduca o parola prestabilita. Odata ce identitatea posesorului de card este confirmata, tranzactia se realizeaza. SecureCode se potriveste unei game largi de metode de autentificare mergand de la parole, la parole unice generate de MasterCard All-in-One Authentication Device, MasterCard Mobile Authentication sau Programul de Autentificare OneSmart MasterCard Chip (CAP).
Programul de Autentificare MasterCard OneSmart Chip (CAP) se adreseaza posesorilor de carduri chip emise in regiunile EMV (cum ar fi Europa si Asia Pacific). Posesorul de card introduce cardul sau de plata EMV intr-un cititor smart card si apoi tasteaza codul PIN. Cititorul conectat la calculator emite o parola unica care trebuie introdusa pentru a permite utilizatorului sa realizeze tranzactii online banking sau de comert electronic.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani