Un service auto a solicitat insolventa societatii de asigurari Euroins
Data publicarii: 05-02-2013 | Finante-Banci
Vineri, 01.02.2013, unul dintre membri Asociatiei Societatilor de Service Auto Independente ( ASSAI ) a inceput procedura de insolventa a societatii de asigurari Euroins Asigurari.
Societatea de asigurari Euroins nu a achitat reparatiile autovehiculelor asigurate catre unitatea service, societatea de asigurari figurand cu plati neachitate catre atelierul auto incepand cu luna Martie 2012.
Eforturile unitatii service si ale ASSAI de a determina societatea Euroins sa isi achite obligatiile de plata au fost zadarnice, promisiunile de plata date de catre conducerea Euroins nefiind onorate pana in prezent.
Unitatea service a inceput procedura de solicitare a insolventei societatii de asigurari Euroins Asigurari, iar vineri - 01.02.2013, aceasta a notificat Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, institutie care urmeaza sa isi prezinte in termen de 30 de zile avizul, care este unul consultativ.
Reamintim pagubitilor si asiguratilor societatii EUROINS ca numarul de reclamatii inregistrate catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor cu privire la aceasta societate de asigurari este in continua crestere, astfel:
- Octombrie 2012 : 259 de reclamatii
- Noiembrie 2012: 365 de reclamatii
- Decembrie 2012: 401 de reclamatii
Sursa este pagina web EUROINS: http://www.euroins.ro/informatii-solutionare-petitii,292.html
Pentru a indeparta serioasele suspiciuni cu privire la modul de functionare si autorizare a acestei societati de asigurari, rugam Comisia de Supraveghere a Asigurarilor sa faca public ultimul raport de control care a avut loc in ultimele luni ale anului 2012, precum si toti indicatorii de bonitate ai societatii Euroins.
Consideram ca toti asiguratii si pagubitii din Romania trebuie sa cunoasca SITUATIA REALA a societatii EUROINS si in special, daca aceasta isi constituie sau nu rezerva de dauna in mod corect si legal, daca aceasta transmite informatii corecte in raportarile catre CSA cu privire la daunele achitate si daca toti indicatorii de bonitate ai societatii EUROINS se incadreaza in limitele legale pentru o functionare corecta.
"Sa majorezi pretul politelor de asigurare obligatorie ( R.C.A. ), iar serviciile de despagubire sa se deprecieze atat de abrupt, nu poate dovedi grija fata de asigurat, ci doar grija pentru profitul actionarilor bulgari. Consideram ca institutia de supraveghere a asigurarilor pentru a-si indeplini cu onoare obiectivul de aparare a drepturilor asiguratilor si promovare a stabilitatii activitatii de asigurare in Romania, ar trebui sa dea dovada de transparenta totala cu privire la operatiunile acestei societati de asigurari” - Cristian Muntean, Director ASSAI.
Comunicat de presa Asociatia Societatilor de Service Auto Independente ( A.S.S.A.I.)
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des