BCR: Pentru plata facturilor la ghiseele bancii se va percepe comision

Data publicarii: 01-02-2013 | Finante-Banci

Banca Comerciala Romana (BCR) incepe, de la 1 februarie a.c., ca parte a strategiei de stimulare a tranzactiilor fara numerar, un proces de introducere de comisioane pentru plata facturilor cu numerar la ghiseele bancii.

Astfel, BCR va introduce doua comisioane noi pentru operatiunile de plati facturi cu numerar efectuate la ghiseele bancii, care se vor aplica diferentiat in functie de tipul de client, si anume: clientii bancii vor plati 4 lei comision per plata factura cu numerar la ghiseele BCR iar pentru cei care nu sunt clienti ai bancii comisionul va fi de 8 lei per plata factura cu numerar. 

"BCR va continua sa incurajeze plata facturilor prin echipamente automate in detrimentul platilor la ghiseele bancii, recent banca instaland o retea de 400 de astfel de aparate. Daca urmarim evolutia numarului de tranzactii facute de clienti cu ajutorul unui casier si cele facute fara ajutorul unui casier, adica de client insusi prin internet banking, POS, ATM, automate bancare, etc. observam o crestere de la o medie anuala de 68% in 2011, la 73.5% in 2012, ajungand in decembrie 2012 la aproximativ 76%. Aceasta evolutie confirma faptul ca exista un apetit din ce in ce mai mare al clientilor BCR in utilizarea intensa a modalitatilor de efectuare a operatiunilor cu numerar prin canale automate (ATM, self service) si fara numerar prin canalele electronice (POS, internet banking, etc.), a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail, BCR.

BCR ofera in continuare persoanelor fizice, clienti ai bancii posibilitatea realizarii operatiunilor de plati facturi, beneficiind de comision zero, pentru platile fara numerar efectuate din contul curent prin:

  • -  Serviciul "Plati facturi la ATM” prin reteaua de ATM-uri BCR (peste 2.400 de ATM-uri in toata tara)
  • - Click 24Banking
  • - Alo 24Banking
  • - Serviciul Direct Debit
  • - Tranzactii Mobile (*183#)

Depunerea de numerar in conturile curente proprii efectuate la echipamentele acceptatoare de numerar (Ghisee automate si Masini multifunctionale) sau ghiseele bancii este GRATUITA.

BCR ofera posibilitatea clientilor sai sa efectueze plati facturi cu numerar prin cele 470 de echipamente automate acceptatoare de numerar (Ghisee Automate si Masini Multifunctionale), unde aceste operatiuni se pot efectua cu comision zero.

BCR a dezvoltat conceptul de Self Service prin instalarea unei retele de 400 de ghisee automate, valoarea investitiei ridicandu-se la circa 2 mil EUR.

Clientii retail ai Bancii Comerciale Romane (BCR) au efectuat, in anul 2012, tranzactii prin internet (serviciul Click 24 Banking) si telefon (serviciul Alo 24 Banking) in valoare de  peste 20 miliarde lei (aprox. 4,5 miliarde EUR), cu aproape 30% mai mult decat in anul anterior.

Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, incluzand operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a bancilor de locuinte si a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 in Romania dupa valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 dupa numarul de clienti si banca Nr.1 pe segmentele de economisire si creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania, dupa gradul de incredere al clientilor si dupa numarul celor pentru care BCR este principala institutie cu care fac banking. 

BCR ofera gama completa de produse si servicii financiare prin intermediul unei retele de 41 de centre de afaceri dedicate companiilor si  622 de unitati retail localizate in majoritatea oraselor din intreaga tara cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din Romania pe piata cardurilor si a tranzactiilor bancare, clientii BCR avand la dispozitie cea mai mare retea nationala de ATM - peste 2.400 de bancomate si POS - 15.000 de terminale pentru plata cu cardul la comercianti, precum si servicii complete de Internet banking, phone-banking si e-commerce.  

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Aproximativ 50.000 de angajati deservesc 17 milioane de clienti in cadrul a 3.100 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 30 septembrie 2012, Erste Group detinea active totale in valoare de 217,0 miliarde EUR, inregistrand un profit operational de 2.618,5 milioane EUR si un raport cost/venituri de 51.9%.

Comunicat de presa


Ultimele stiri pe BankNews.ro: