First Data lanseaza servicii de procesare de carduri pentru Cetelem
Data publicarii: 24-10-2006
First Data ofera Cetelem o serie larga de servicii, incluzand o solutie completa de personalizare de card si cod PIN (producerea pachetului introductiv si livrarea catre posesorii de carduri), autorizarea tranzactiei de catre emitent, gestionarea cardului, procesul de decontare si autorizare, procesarea litigiilor si monitorizarea riscurilor. Serviciile de Call Centre sunt oferite de noul Call Centre First Data din Romania, care are capacitatea de a raspunde cererilor posesorilor de carduri atat in limba romana cat si in engleza.
Philippe Foursy, director general al Cetelem IFN S.A. a declarat: "Cardul de credit al Cetelem a fost creat special pentru clientii nostri si ofera facilitati si beneficii care ii ajuta sa aiba o viata mai buna. Utilizandu-si cardul in Romania si in strainatate, clientii nostri devin membri ai familiei Cetelem care cuprinde utilizatori din toata lumea. Speram ca succesul lansarii noastre impreuna cu First Data se va dezvolta intr-o relatie fructuoasa si pe termen lung, pe masura ce noi continuam sa ne dezvoltam si sa introducem noi produse pentru a satisface nevoile consumatorilor nostri".
"Suntem extrem de incantati de rapiditatea cu care am implementat acest proiect comun si de inceputul acestui parteneriat pe termen lung cu Cetelem", spune Stefan Klestil, senior vice president si directorul operatiunilor First Data in Europa Centrala, "Ne pregatim sa extindem operatiunile noastre in Romania si sa sprijinim Cetelem IFN cu servicii aditionale pe care le putem oferi datorita capacitatilor noastre regionale, intotdeauna dorind nu doar sa implinim asteptarile clientilor nostri, dar sa le si depasim."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii