First Data lanseaza servicii de procesare de carduri pentru Cetelem
Data publicarii: 24-10-2006First Data ofera Cetelem o serie larga de servicii, incluzand o solutie completa de personalizare de card si cod PIN (producerea pachetului introductiv si livrarea catre posesorii de carduri), autorizarea tranzactiei de catre emitent, gestionarea cardului, procesul de decontare si autorizare, procesarea litigiilor si monitorizarea riscurilor. Serviciile de Call Centre sunt oferite de noul Call Centre First Data din Romania, care are capacitatea de a raspunde cererilor posesorilor de carduri atat in limba romana cat si in engleza.
Philippe Foursy, director general al Cetelem IFN S.A. a declarat: "Cardul de credit al Cetelem a fost creat special pentru clientii nostri si ofera facilitati si beneficii care ii ajuta sa aiba o viata mai buna. Utilizandu-si cardul in Romania si in strainatate, clientii nostri devin membri ai familiei Cetelem care cuprinde utilizatori din toata lumea. Speram ca succesul lansarii noastre impreuna cu First Data se va dezvolta intr-o relatie fructuoasa si pe termen lung, pe masura ce noi continuam sa ne dezvoltam si sa introducem noi produse pentru a satisface nevoile consumatorilor nostri".
"Suntem extrem de incantati de rapiditatea cu care am implementat acest proiect comun si de inceputul acestui parteneriat pe termen lung cu Cetelem", spune Stefan Klestil, senior vice president si directorul operatiunilor First Data in Europa Centrala, "Ne pregatim sa extindem operatiunile noastre in Romania si sa sprijinim Cetelem IFN cu servicii aditionale pe care le putem oferi datorita capacitatilor noastre regionale, intotdeauna dorind nu doar sa implinim asteptarile clientilor nostri, dar sa le si depasim."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani