Promotii de la BRD dedicate elevilor si studentilor
Data publicarii: 24-10-2006In plus, in perioada 20 octombrie 2006 - 30 ianuarie 2007, se desfasoara o campanie promotionala care se adreseaza posesorilor de carduri BRD-ISIC, BRD-ISIC STUDCARD si Sprint. Toti tinerii care detin asemenea carduri emise de BRD - Groupe Societe Generale si care vor efectua, pe durata campaniei, cel putin cinci operatiuni in valoare de minim 10 RON / operatiune vor intra automat in tragerea la sorti din data de 14 februarie 2007. Fiecare cinci operatiuni vor insemna o noua participare la tragerea la sorti.
Premiile oferite in cadrul campaniei constau in camere foto digitale, telefoane mobile cu camera, genti de voiaj, legitimatii de reduceri ISIC, cadouri promotionale BRD, in valoare totala de aproximativ 13 500 EUR.
"Prin aceasta campanie dorim sa atragem noi clienti, carora le-am dedicat, in oferta noastra comerciala, cardurile BRD-ISIC (special pentru studenti) si Sprint (special pentru elevi)" - declara dl. Geo Bavro, Directorul Directiei Monetica si Canale de Distributie din cadrul BRD-Groupe Societe Generale.
Cardul BRD-ISIC este un card de debit in lei, cu utilizare internationala, care ofera studentilor acces la o oferta speciala de comisioane si la un program international de reduceri.
Cardul Sprint, special creat pentru elevii cu varste cuprinse intre 14-18 ani, este un card de retragere numerar, marca Cirrus, oferit in conditii avantajoase: comisioane reduse si dobanda speciala.
BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca din Romania, cu active ce depasesc 6,4 miliarde EUR. Banca are peste 1,8 milioane clienti si opereaza o retea de peste 500 de unitati. BRD are cea de-a doua capitalizare bursiera la BVB (aproximativ 3,7 miliarde EUR).
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business