Promotii de la BRD dedicate elevilor si studentilor
Data publicarii: 24-10-2006In plus, in perioada 20 octombrie 2006 - 30 ianuarie 2007, se desfasoara o campanie promotionala care se adreseaza posesorilor de carduri BRD-ISIC, BRD-ISIC STUDCARD si Sprint. Toti tinerii care detin asemenea carduri emise de BRD - Groupe Societe Generale si care vor efectua, pe durata campaniei, cel putin cinci operatiuni in valoare de minim 10 RON / operatiune vor intra automat in tragerea la sorti din data de 14 februarie 2007. Fiecare cinci operatiuni vor insemna o noua participare la tragerea la sorti.
Premiile oferite in cadrul campaniei constau in camere foto digitale, telefoane mobile cu camera, genti de voiaj, legitimatii de reduceri ISIC, cadouri promotionale BRD, in valoare totala de aproximativ 13 500 EUR.
"Prin aceasta campanie dorim sa atragem noi clienti, carora le-am dedicat, in oferta noastra comerciala, cardurile BRD-ISIC (special pentru studenti) si Sprint (special pentru elevi)" - declara dl. Geo Bavro, Directorul Directiei Monetica si Canale de Distributie din cadrul BRD-Groupe Societe Generale.
Cardul BRD-ISIC este un card de debit in lei, cu utilizare internationala, care ofera studentilor acces la o oferta speciala de comisioane si la un program international de reduceri.
Cardul Sprint, special creat pentru elevii cu varste cuprinse intre 14-18 ani, este un card de retragere numerar, marca Cirrus, oferit in conditii avantajoase: comisioane reduse si dobanda speciala.
BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca din Romania, cu active ce depasesc 6,4 miliarde EUR. Banca are peste 1,8 milioane clienti si opereaza o retea de peste 500 de unitati. BRD are cea de-a doua capitalizare bursiera la BVB (aproximativ 3,7 miliarde EUR).
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului