Brokerii, pusi pe drumuri pentru formularele RCA
Data publicarii: 14-01-2013 | Finante-Banci
Politele RCA au fost "personalizate”, incepand cu acest an. Potrivit unui ordin al CSA, fiecare societate de asigurari are propriile formulare pentru asigurarea obligatorie auto, care are incorporata un nou tip de vigneta.Brokerii au batai de cap, pentru ca trebuie sa se deplaseze la fiecare asigurator pentru a ridica formularele pentru RCA.
Viorel Vasile, Managing Partner Safety Broker a declarat pentru PUTEREA ca modificarile prezente in Ordinul 22/2012 din 13 decembrie 2012 al Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) sunt mai mult sau mai putin in favoarea clientului, brokerii fiind cei care se confrunta cu probleme logistice. "Atributiile conferite prin lege si rolul CSA in functionarea pietei de asigurari fac ca fiecare norma emisa de institutie sa aiba implicatii puternice in piata, asupra asiguratorilor, brokerilor, furnizorilor de servicii, dar si asupra clientilor, in proportii diferite - bineinteles. Cu toate acestea, in acest caz nu vorbim despre schimbari majore in functionarea sistemului RCA. Cel putin nu la nivelul celor care se preconizau in toamna anului trecut. Exista insa si noutati: ca si broker de asigurare, probabil ca vom avea de-a face cu o consecinta a aplicarii acestui text legislativ legata in principal de faptul ca politele de asigurare RCA a caror valabilitate incepe la data de 1 ianuarie 2013 se tiparesc pe un nou formular de polita, care are vigneta incorporata. Pentru client, este o simplificare - pentru ca are de-a face cu un singur tipizat in loc de doua, dar pentru un intermediar, evident ca, logistic, a fost o provocare sa inlocuim formularistica in timp util”, a declarat Viorel Vasile.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman