Omniasig: Privarea clientilor de drepturi nu este profitabila
Data publicarii: 14-12-2012 | Finante-Banci
Industria de asigurari trebuie sa fie profitabila nu prin privarea clientilor de drepturile lor contractuale si despagubiri, ci prin echilibrarea portofoliului si lansarea unor produse inovative. De asemenea, brokerii capata o importanta tot mai crescuta in ansamblul intregii piete, situandu-se in unele cazuri mai aproape de client, apreciaza Mihai Tecau, CEO Omniasig VIG.
Wall-Street.ro: Peisajul economic al ultimilor doi ani a adus o serie de provocari pentru piata de asigurari. Cum si in ce masura mai sunt afectate asigurarile de contextul economic si cum va confruntati cu toate aceste evolutii la nivelul companiei pe care o conduceti?
Mihai Tecau: Asigurarile au fost afectate de scaderea segmentului auto, al constructiilor si de contractarea segmentului credite. In ciuda faptului ca anul acesta piata s-a mentinut la un volum sensibil egal cu cel de anul trecut, toate acestea s-au resimtit la si la nivel micro. Noi am intervenit atat pe partea de costuri cat si pe componenta operationala, prin promovarea produselor profitabile, prin introducerea de produse noi, inovative, prin actualizarea celor deja existente si intarirea fortei de vanzari. Parteneriatul cu Banca Comerciala Romana, reprezinta un alt punct de sustinere forte, avand in vedere ca bancassurance-ul este inca, in piata locala, o zona insuficient dezvoltata iar Omniasig, prin acest parteneriat, are deja istorie pe aceasta zona.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii