Omniasig: Privarea clientilor de drepturi nu este profitabila
Data publicarii: 14-12-2012 | Finante-Banci
Industria de asigurari trebuie sa fie profitabila nu prin privarea clientilor de drepturile lor contractuale si despagubiri, ci prin echilibrarea portofoliului si lansarea unor produse inovative. De asemenea, brokerii capata o importanta tot mai crescuta in ansamblul intregii piete, situandu-se in unele cazuri mai aproape de client, apreciaza Mihai Tecau, CEO Omniasig VIG.
Wall-Street.ro: Peisajul economic al ultimilor doi ani a adus o serie de provocari pentru piata de asigurari. Cum si in ce masura mai sunt afectate asigurarile de contextul economic si cum va confruntati cu toate aceste evolutii la nivelul companiei pe care o conduceti?
Mihai Tecau: Asigurarile au fost afectate de scaderea segmentului auto, al constructiilor si de contractarea segmentului credite. In ciuda faptului ca anul acesta piata s-a mentinut la un volum sensibil egal cu cel de anul trecut, toate acestea s-au resimtit la si la nivel micro. Noi am intervenit atat pe partea de costuri cat si pe componenta operationala, prin promovarea produselor profitabile, prin introducerea de produse noi, inovative, prin actualizarea celor deja existente si intarirea fortei de vanzari. Parteneriatul cu Banca Comerciala Romana, reprezinta un alt punct de sustinere forte, avand in vedere ca bancassurance-ul este inca, in piata locala, o zona insuficient dezvoltata iar Omniasig, prin acest parteneriat, are deja istorie pe aceasta zona.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman