COSMOTE Romania sarbatoreste 7 ani de succes si inovatie
Data publicarii: 07-12-2012 | IT&C
Exista o companie in industria telecom care a depasit toate asteptarile, si-a creat un loc pe o piata extrem de competitiva si care, de asemenea, isi anunta in urma cu 7 ani lansarea operatiunilor comerciale in Romania. Evolutia ei s-a petrecut nu doar in contextul unei concurente acerbe, ci si al crizei financiare si economice, cu repetate reglementari de diminuare a tarifelor, confruntandu-se totodata cu o stagnare generalizata a consumului.
COSMOTE Romania este compania ai carei oameni si-au imaginat si au creat produse si servicii noi, care au revolutionat piata si au facut telefonia mobila accesibila tuturor romanilor. Celebram acum 7 ani cu multe realizari pana la acest moment si noi provocari si oportunitati viitoare. Clienti, angajati si parteneri de business au fost alaturi de companie, au avut incredere si au sustinut toate ideile noi care au avut succes in numeroase segmente. Compania a pus temelia revolutiei telefoniei mobile in Romania si este pregatita sa ofere si pe viitor clientilor sai si mai multe tehnologii inovatoare.
"In era comunicarii, trebuie sa fii rapid si agil in anticiparea miscarilor din piata, atat ale clientilor, cat si ale concurentei. Pentru noi, acesti 7 ani inseamna in primul rand o imbunatatire constanta si transpunerea eficienta a expertizei si a atuurilor noastre in cele mai bune oferte pentru clientii nostri. Rezultatele obtinute pana in prezent, incluzand aici si pozitia de lider in portabilitate, ne confirma ca am ridicat stacheta industriei si ca suntem un partener de incredere. Angajamentul nostru va continua sa se concentreze pe extinderea infrastructurii, imbunatatirea acoperirii si dezvoltarea de noi servicii si oferte, pentru a aduce si mai multa valoare si pentru a creste amprenta pozitiva a companiei pe piata de telecom din Romania”, a declarat Stefanos Theocharopoulos, CEO COSMOTE Romania.
COSMOTE Romania a inceput cu o echipa de 350 angajati si, de-a lungul anilor, a ajuns la o echipa de aproape 1.400 de profesionisti si specialisti dedicati. Compania a crescut rapid si a devenit unul dintre cei mai importanti operatori de telefonie mobila din Romania, cu 6,4 milioane de clienti la 30 septembrie 2012.
In 2012, COSMOTE Romania a fost primul operator de telefonie mobila care a oferit acces la comunicare nelimitata, prin lansarea abonamentului No limit, adresat clientilor persoane fizice. Focusul companiei pe segmentele business si de date, care va continua si in 2013, a fost de asemenea notabil odata cu lansarea abonamentelor COSMOTE Business si a serviciului Dolce Mobile TV, in parteneriat cu Romtelecom.
Iata cateva dintre cele mai importante repere ale companiei din ultimii 7 ani:
- Dupa lansarea operatiunilor, in decembrie 2005, COSMOTE revolutioneaza telefonia mobila prin Cartela 2000, in martie 2006. Urmatorul an aduce prima oferta in colaborare cu Romtelecom; in 2008, COSMOTE a lansat in Romania primele abonamente cu pachete diferentiate de minute in retea si in afara retelei, sub portofoliul COSMOTE Full Option. Acelasi an a adus si alte noutati: oferta comuna COSMOTE Romtelecom Fix-Mobile Unlimited, adresata persoanelor fizice, Convergent 1000/Unlimited for business, portofolliul COSMOTE Business, impreuna cu extraoptiunea Business Group (convorbiri nelimitate intr-un grup de apropiati) si alte premiere pe piata, precum extraoptiunea Talk and Get - vorbesti 5 minute, primesti alte 60 de minute.
- In 2009, COSMOTE a lansat portofoliul Business Share, si apoi Roaming Travaler, prima extraoptiune de acest tip disponibila pentru abonamente (care ulterior a fost extinsa pentru cartela prepaid), o premiera pe piata, Web'n'walk si multe altele. Ca urmare a achizitiei Telemobil, COSMOTE a lansat in 2010 Connect EVDO, prima cooperare pe partea de servicii in banda larga, precum si noul brand de cartela preplatita, Frog. Au urmat dupa acestea mai multe oferte noi: portofoliul COSMOTE Perfect pentru Tine (primul portofoliul complet flexibil de pe piata); conceptul unic care oferea, pentru prima data in Romania, posibilitatea de a utiliza minutele COSMOTE incluse in pachetul de servicii catre reteaua fixa Romtelecom; oferta Quadplay (in magazinele Germanos); aplicatia web MVPN Budget Control pentru clientii business.
- Anul 2011 a debutat cu serviciul de notificari prin SMS pentru Facebook si Twitter, un nou portofoliu COSMOTE XS-XXL, apoi a continuat cu campaniile realizate in colaborate cu BCR si Unilever, culminand cu prima campanie nationala cu o aplicatie cunoscuta la nivel mondial - Angry Birds. In acelasi an, compania a lansat oferta de date in roaming Travel & Surf, ca parte dintr-o initiativa mai ampla a grupului Deutsche Telekom de a face utilizarea internetului mobil peste hotare mai usoara si mai accesibila financiar.
- Recent, COSMOTE Romania a lansat un nou portofoliu de business, care include abonamente de la XXS pana la XXL Plus. Apeluri nelimitate in grup, precum si alte beneficii care pot ajunge nelimitate (minute nationale si internationale in zona 1, trafic de date si SMS-uri in retea), acestea sunt doar cateva dintre avantajele pe care noile abonamente le aduc fiecarei intreprinderi mici si mijlocii din Romania.
Compania se indreapta catre un nou an de succes, continuand sa ofere romanilor acces la cele mai noi tehnologii si produse, cu scopul de a deveni operatorul lor preferat.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman