Posta isi face banca pentru a se salva
Data publicarii: 06-12-2012 | Finante-Banci
Compania Nationala Posta Romana (CNPR) a inregistrat, in ultimii trei ani, pierderi de 422 milioane de lei, iar pentru 2013 se estimeaza o scadere a cifrei de afaceri a societatii, desi exista o strategie de redresare pentru perioada urmatoare, a afirmat Ion Smeeianu, director general al CNPR.
"Posta Romana nu este intr-o situatie buna la ora actuala. In ultimii trei ani, Posta Romana a avut pierderi de 422 milioane de lei. La aceste pierderi au contribuit supraevaluarea unor contracte, rezilierea acestora si inutilitatea lor. In 2013, vom pierde dreptul pe serviciile postale de greutate mica, urmand sa ne folosim de dreptul universal pentru zonele mici. Pentru aceasta urmeaza sa ni se compenseze pierderile pe care le avem in aceste zone. Vom vedea daca primim bani. In 2013, ne asteptam la o scadere a cifrei de afaceri a societatii”, a spus Smeeianu, citat de Mediafax.
El a adaugat ca managementul companiei si-a propus, prin elaborarea unei strategii, sa reduca pierderile de venituri prin intrarea Postei pe piata brokerajului de asigurari si zona serviciilor financiar-bancare.
Posta, broker de asigurari
"Avem o strategie pentru minimizarea reducerii veniturilor, care se bazeaza pe mentinerea actualilor clienti si pe atragerea de noi clienti. Vrem sa imbunatatim portofoliul de servicii si ne vom indrepta spre zona asigurarilor obligatorii de locuinte. Posta va deveni in scurt timp broker de asigurari si va intermedia, prin capilaritatea retelei, vanzarea acestor polite in zona mic urbana si rurala”, a spus Smeeianu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman