In luna cadourilor, preturi pe masura - MasterCard si CFR Calatori reduc cu 15% pretul biletelor de tren cumparate online
Data publicarii: 29-11-2012 | Finante-Banci
Promotia este valabila intre 1-31 decembrie 2012 pentru biletele achizitionate online cu orice card MasterCard sau Maestro
CFR Calatori si MasterCard anunta o noua campanie promotionala din seria "Amintiri frumoase cu trenul, fara timp pierdut la coada”, care va avea loc in perioada 1-31 decembrie 2012. Pe parcursul ultimei luni din an, biletele cumparate online si platite cu un card MasterCard sau Maestro sunt cu 15% mai ieftine. Reducerea se aplica la pretul de vanzare de la casa de bilete, 5% fiind acordata de CFR Calatori, iar 10% de MasterCard.
Pentru a accesa oferta promotionala, posesorii unui card MasterCard sau Maestro trebuie sa intre pe site-ul www.cfrcalatori.ro, la sectiunea "Cumparare bilete” si sa-si inregistreze un cont. Dupa ce au completat toate datele necesare, acestia aleg destinatia si confirma plata cu cardul prin serviciul E-Commerce oferit de Raiffeisen Bank. La final, clientul primeste pe e-mail varianta electronica a biletului, care nu este obligatoriu de tiparit, pentru ca identificarea in tren are loc pe baza ID-ului de bilet sau a buletinului de identitate.
"Parteneriatul cu CFR Calatori a devenit deja traditional pentru MasterCard, iar de la prima campanie, de anul trecut, numarul biletelor vandute astfel a crescut substantial”, a declarat Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, in cadrul MasterCard Europe. "Cred ca succesul acestor initiative are o explicatie simpla: suntem din ce in ce mai constienti de cat de pretios este timpul nostru si nu ne mai permitem sa-l pierdem stand la cozi, fie ca e vorba de bilete pentru transportul in comun sau de cumparaturi in supermarketuri. In decembrie, cand presiunea pregatirilor - de vacanta si de sarbatori - este si mai mare, comertul online vine cu argumente imbatabile: usurinta in utilizare, confort, siguranta, si, in plus, de cele mai multe ori, cu oferte speciale”, a incheiat Gabriel Ghita.
"Cumpararea online a biletului de tren este deja obisnuita in randul unui segment tot mai mare de pasageri. Este o varianta simpla si rapida - la indemana oricui are conexiune la internet - cu atat mai utila in contextul perioadei de sarbatori. Pe langa facilitatea de a-l cumpara online, clientii nostri beneficiaza de o reducere substantiala. Iata o invitatie a CFR Calatori pentru a utiliza trenul la plecarea in vacanta!”, a afirmat Stefan Roseanu, Director General S.N.T.F.C. "CFR Calatori” - S.A.
Serviciul Bilete CFR online/e-commerce este oferit de CFR Calatori si Raiffeisen Bank. Pe site-ul www.cfrcalatori.ro, toti cei interesati pot gasi mai multe informatii despre utilizarea sa si despre oferta lunii decembrie, valabila pentru cardurile MasterCard si Maestro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea noua de spatii industriale si logistice in primul semestru, de două ori mai mare fata de suprafata livrata in aceeasi perioada
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?