Cat costa anul acesta impodobirea unui brad de Craciun
Data publicarii: 29-11-2012 | Lifestyle
Reprezentantii hipermarketurilor din tara s-au pregatit deja pentru clientii care vor sa cumpere din timp decoratiuni si brazi artificiali cu ocazia sarbatorilor de iarna. Astfel, in prezent, pe rafturile celor mai mari lanturi de magazine din Romania persoanele interesate pot gasi o gama larga de globuri, ghirlande si instalatii pentru impodobirea traditionalului brad de Craciun care ii va costa, in medie, anul acesta pe romani cateva sute de lei.
Potrivit calculelor gandul, cu suma de 270 de lei se poate cumpara un brad artificial cu o inaltime de 180 de centimetri care se vinde in unele hipermarketuri alaturi de suportul necesar pentru sustinerea sa (190 de lei), dar si patru ghirlande cu o lungime de 2 metri (4 lei bucata/ total 16 lei), un set format din cinci globuri din sticla pictate manual (15 lei), trei seturi alcatuite din sase globuri realizate din material plastic (2,5 lei pe set/ total 7,5 lei), un set format din 10 globuri din sticla (11 lei), doua siraguri decorative (3 lei bucata/ total 6 lei), un set format din 12 fundite decorative pentru brad (5 lei), o instalatie alcatuita din 140 de leduri (11 lei) si un varf fabricat din material plastic cu o lungime de 25 de centimetri (5 lei).
Cat costa un brad artificial
Un brad artificial costa anul acesta, in medie, intre 9,5 lei si 330 de lei in functie de inaltime, de culoare, de materialul din care este fabricat si de numarul de ramuri. De exemplu, pentru un brad artificial cu o inaltime de 180 de centimetri, pretul variaza intre 30 de lei si 190 de lei, cel din urma fiind scos la vanzare alaturi de un suport, care costa daca este comercializat separat chiar si 60 de lei si care este realizat din plastic.
De asemenea, un brad fabricat din material plastic de culoare alba, cu o inaltime de 150 de centrimetri, poate costa 70 de lei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului