Banca Transilvania, desemnata Retail Bank of the Year
Data publicarii: 28-11-2012 | Finante-Banci
Banca Transilvania a primit premiul Retail Bank of the Year din partea publicatiei "Business Arena Magazine” pentru rezultatele obtinute prin linia sa de business, dedicata clientilor persoane fizice. Titlul a fost primit de BT in cadrul evenimentului Financial Leaders' Hall of Fame 2012, organizat in Bucuresti.
Cateva dintre rezultatele BT - retail banking:
- Peste 1,4 milioane de clienti persoane fizice - in crestere cu peste 8% in 2012, fata de 2011;
- Plasamentele in credite acordate persoanelor fizice au crescut, in primele zece luni ale acestui an, cu 9%, ajungand la 6,2 mld.lei; acestea reprezinta 36% din portofoliul de credite al Bancii Transilvania;
- Cu 14,6% a crescut valoarea depozitelor (la vedere si la termen) clientilor persoane fizice ale Bancii Transilvania, in primele zece luni ale acestui an, fata de finalul anului 2011;
- 16% este cota de piata BT la carduri emise (1,9 milioane carduri);
- Peste 280.000 de clienti folosesc serviciile BT24 Internet Banking si Mobile Banking, din care peste 235.000 sunt persoane fizice;
- Produse si programe BT "vedeta”: cardurile de debit (de salariu), cardurile de credit si programul de loialitate pentru carduri de credit - Star BT (www.starbt.ro).
Gabriela Nistor, Director Exectutiv Retail Banking in cadrul Bancii Transilvania, afirma: "Ne bucuram ca strategia noastra pe retail banking da roade si este recunoscuta in piata, acest premiu fiind o confirmare in acest sens. Rezultatele noastre vorbesc de la sine, activitatea de retail a bancii inregistrand, an de an, crestere sustenabila. Suntem in etapa de consolidare a pozitiei Bancii Transilvania pe piata de retail, focusul nostru fiind oferirea de produse si servicii de calitate, ceea ce va duce, cu siguranta, la noi cresteri”.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului