Banca Transilvania incurajeaza folosirea metodelor alternative de plata a facturilor
Data publicarii: 20-11-2012 | Finante-Banci
● 1.000 de premii a cate 100 de lei ●
Plata facturilor poate aduce premii in bani clientilor Bancii Transilvania. BT lanseaza astazi o campanie de incurajare a folosirii metodelor alternative de plata a facturilor, care pot fi achitate prin BT24 Internet Banking & Mobile Banking, la bancomat sau prin serviciul Direct Debit, in locul platii la ghiseul bancar.
Campania se va desfasura timp de trei luni, pana in 15 februarie 2013, iar Banca Transilvania pune in joc 1.000 de premii a cate 100 lei. Prin intermediul BT se pot plati toate facturile - de la cele pentru energie electrica, apa, gaz, TV cablu, Internet, telefonie, la cele de salubritate.
Avantajele metodelor alternative de plata a facturilor:
Metodele alternative de plata a facturilor inseamna confort si economie de timp - fara costuri suplimentare.
BT24 Internet Banking & Mobile Banking reprezinta o modalitate facila si practica de achitare a facturilor, accesibila clientilor care folosesc serviciul BT24, plata realizandu-se direct din contul curent, prin intermediul Internetului, dupa completarea detaliilor privind numarul facturii si furnizorul. In cazul utilizarii serviciului de mobile banking mBT24, plata se poate realiza prin simpla scanare a codului de bare a facturii. Peste 280.000 de persoane folosesc BT24, iar peste 26.000 dintre acestia acceseaza serviciul Bancii Transilvania, de pe telefonul mobil.
Plata prin bancomatele BT poate fi folosita ca alternativa de clientii care au carduri de la Banca Transilvania. Este necesara, si in acest caz, cunoasterea numarului facturii pentru care se face plata. La finalizarea operatiunii, bancomatul va elibera in mod automat chitanta aferenta. BT are aproape 900 de ATM-uri in intreaga tara.
Direct Debit BT este o alta metoda de plata a facturilor - automata, programata, direct din contul curent al clientului. Acest serviciu BT presupune incheierea unui acord prealabil intre banca si client, acord in baza caruia Banca Transilvania vireaza din contul clientului, catre furnizori, echivalentul valorii facturilor.
Campania se desfasoara in intreaga retea de unitati a Bancii Transilvania. Informatiile despre aceasta initiativa sunt postate pe siteul BT (http://www.bancatransilvania.ro/bt/campanie_facturi.html), precum si pe profilele de socializare ale bancii - Facebook, Twitter si Pinterest.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău