Banca Transilvania incurajeaza folosirea metodelor alternative de plata a facturilor
Data publicarii: 20-11-2012 | Finante-Banci
● 1.000 de premii a cate 100 de lei ●
Plata facturilor poate aduce premii in bani clientilor Bancii Transilvania. BT lanseaza astazi o campanie de incurajare a folosirii metodelor alternative de plata a facturilor, care pot fi achitate prin BT24 Internet Banking & Mobile Banking, la bancomat sau prin serviciul Direct Debit, in locul platii la ghiseul bancar.
Campania se va desfasura timp de trei luni, pana in 15 februarie 2013, iar Banca Transilvania pune in joc 1.000 de premii a cate 100 lei. Prin intermediul BT se pot plati toate facturile - de la cele pentru energie electrica, apa, gaz, TV cablu, Internet, telefonie, la cele de salubritate.
Avantajele metodelor alternative de plata a facturilor:
Metodele alternative de plata a facturilor inseamna confort si economie de timp - fara costuri suplimentare.
BT24 Internet Banking & Mobile Banking reprezinta o modalitate facila si practica de achitare a facturilor, accesibila clientilor care folosesc serviciul BT24, plata realizandu-se direct din contul curent, prin intermediul Internetului, dupa completarea detaliilor privind numarul facturii si furnizorul. In cazul utilizarii serviciului de mobile banking mBT24, plata se poate realiza prin simpla scanare a codului de bare a facturii. Peste 280.000 de persoane folosesc BT24, iar peste 26.000 dintre acestia acceseaza serviciul Bancii Transilvania, de pe telefonul mobil.
Plata prin bancomatele BT poate fi folosita ca alternativa de clientii care au carduri de la Banca Transilvania. Este necesara, si in acest caz, cunoasterea numarului facturii pentru care se face plata. La finalizarea operatiunii, bancomatul va elibera in mod automat chitanta aferenta. BT are aproape 900 de ATM-uri in intreaga tara.
Direct Debit BT este o alta metoda de plata a facturilor - automata, programata, direct din contul curent al clientului. Acest serviciu BT presupune incheierea unui acord prealabil intre banca si client, acord in baza caruia Banca Transilvania vireaza din contul clientului, catre furnizori, echivalentul valorii facturilor.
Campania se desfasoara in intreaga retea de unitati a Bancii Transilvania. Informatiile despre aceasta initiativa sunt postate pe siteul BT (http://www.bancatransilvania.ro/bt/campanie_facturi.html), precum si pe profilele de socializare ale bancii - Facebook, Twitter si Pinterest.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani