Romanii nu vor asigurare CASCO
Data publicarii: 14-11-2012 | Finante-Banci
In cele mai multe tari din Europa Centrala si de Est, asigurarea CASCO nu este o optiune majoritara. Astfel, in Romania si in Croatia doar 20% din conducatorii auto detin si o asigurare CASCO pe langa polita RCA.
Masinile cel mai des asigurate in tarile din Europa Centrala si de Est sunt marci din Grupul Volkswagen si au culoarea gri metalizat, arata un studiu realizat de compania de asigurari Generali PPF Holding. Studiul a fost realizat in 9 tari din ECE dintre cele 14 in care Generali are reprezentante. Volkswagen este cea mai asigurata masina in Romania, Croatia si Polonia, in timp ce conducatorii auto sarbi raman fideli marcii nationale traditionale, Zastava. La fel se intampla si in cazul cehilor si slovacilor - in aceste tari sunt asigurate cele mai multe masini ale producatorului ceh Skoda. Opel este pe primul loc in Bulgaria si Ungaria.
Masini batrane
Vechimea medie a masinilor asigurate RCA de catre companiile de asigurari din cadrul Generali PPF Holding se situeaza intre 8 si 16 ani. In majoritatea cazurilor, vechimea masinilor asigurate in Slovenia este de pana la opt ani, in timp ce bulgarii asigura masini cu o vechime medie de 16 ani. De regula, vechimea masinilor cu asigurare RCA este de aproximativ 11 ani (Republica Ceha, Croatia, Serbia si Slovenia), in timp ce masinile cu asigurare CASCO au aproximativ trei ani vechime. In schimb, in Polonia si in Slovacia cele mai multe asigurari CASCO se incheie pentru masini noi.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman