Noul RENAULT SYMBOL se va fabrica EXCLUSIV la Mioveni
Data publicarii: 12-11-2012 | Auto
Noua generatie a modelul Symbol, lansata in aceasta saptamana la Salonul de la Istanbul, nu va fi comercializata in Romania. Modelul va fi insa asamblat la Mioveni alaturi de noul Logan.
Unul dintre modele care au facut cariera in Romania, Renault Symbol, nu va mai fi vandut in Romania odata cu noua generatie, prezentata de Renault in cursul acestei saptamani in cadrul Salonului Auto din Istanbul.Modelul va fi insa produs la Mioveni, pe linia de asamblare a noului Logan, cele doua sedanuri de segment mic impartind atat dedesubturile tehnice, cat si o mare parte dintre elementele de design.
Informatia a fost dezvaluita de Thomas Dubruel, directorul comercial al marcii Dacia, in cadrul sesiunii de teste pe care Dacia a organizat-o pentru noile Logan si Sandero in aceasta saptamana in Spania.
"Renault va continua comercializarea actualului Symbol in Romania pana la finalul acestei generatii, iar ulterior vom opri vanzarea acestui model. Singurele tari in care va fi comercializata noua generatie a lui Symbol vor fi Turcia si Algeria, care sunt foarte importante pentru modelul Renault", a afirmat Dubruel.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile