MasterCard avertizeaza asupra unei tentative de phishing
Data publicarii: 17-10-2012 | Finante-Banci
In ultimele zile, circula pe e-mail un mesaj care invita utilizatorii sa isi inregistreze cardul in serviciul MasterCard Secure Code/ Verified by Visa, pentru a putea derula tranzactii online in siguranta. MasterCard precizeaza ca aceasta este o tentativa de phishing, cu scopul de a obtine informatii confidentiale din partea celor care acceseaza link-ul.
MasterCard recomanda clientilor sa fie atenti, iar atunci cand primesc mesaje ce ii directioneaza catre site-uri in care li se cer date despre conturi bancare, numarul de card, codul PIN sau parola 3D Secure, sa nu le acceseze, deoarece acestea sunt tentative de phishing. Nici MasterCard, nici bancile emitente sau comerciantii nu solicita si nu vor solicita astfel de informatii confidentiale prin e-mail.
Activarea cardurilor in standardul de securitate 3D Secure se poate face doar pe site-ul bancii emitente - o simpla cautare pe site-ul bancii emitente conduce catre pagina de informare. Un alt serviciu pus la dispozitie de institutiile financiare, in mod gratuit, este Activation During Shopping (ADS), care permite inregistrarea cardurilor in 3D Secure, chiar in timpul tranzactiei online derulate pe un site securizat.
Print screen al mesajului primit de posesorii de carduri:
Despre MasterCard
MasterCard (NYSE: MA) este o companie globala de plati si tehnologie. Opereaza cea mai rapida retea de procesare a platilor din lume, oferind un liant intre consumatori, institutii financiare, comercianti, autoritati si companii din peste 210 de tari si teritorii. Produsele si solutiile MasterCard fac activitatile zilnice de comert - cum ar fi cumparaturile, calatoriile, derularea unei afaceri sau managementul finantelor - mai simple, mai sigure si mai eficiente pentru toata lumea.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului