Campanie Alpha Bank pentru platile cu cardul de credit in magazinele Flanco
Data publicarii: 11-10-2012 | Finante-Banci
Alpha Bank Romania anunta o noua campanie in parteneriat cu lantul de magazine Flanco, dedicata clientilor bancii care achizitioneaza produse in rate.
Campania "Cumpara in 12 rate si Alpha Bank Romania te premiaza!” se desfasoara pana la sfarsitul anului in toate magazinele din reteaua Flanco, orice tranzactie realizata in 12 rate fara dobanda fiind rasplatita cu un bonus de pana la 120 de lei, constand in contravaloarea primei rate.
Flanco este unul dintre cei mai importanti retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice si electrocasnice. Compania opereaza o retea de 77 de magazine in Bucuresti si in cele mai importante regiuni comerciale ale tarii.
Plata in rate fara dobanda cu cardul de credit este o facilitate atasata in mod gratuit tuturor cardurilor de credit in lei din portofoliul bancii - AlphaCard Visa Credit, AlphaCard Visa Gold, Alpha MasterCard Credit sau Cosmote Alpha MasterCard, clientii putand astfel efectua tranzactii intr-o maniera avantajoasa la peste 840 de comercianti afiliati acestui program.
Regulamentul promotiei "Cumpara in 12 rate si Alpha Bank Romania te premiaza!” si caracteristicile cardurilor de credit Alpha Bank Romania sunt disponibile pe site-ul bancii www.alphabank.ro si in toate unitatile bancii din Bucuresti si din tara.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman