UniCredit Leasing TRANSMARATON 2012 - Rezultatele campaniei de fundraising
Data publicarii: 08-10-2012 | Finante-Banci
Pe 30 septembrie 2012 s-a incheiat Campania de fundraising desfasurata pe platforma evenimentului international de alergare UniCredit Leasing Transmaraton 2012
Obiectivul principal al campaniei a fost sprijinirea fundatiei Hospice Casa Sperantei, pentru oferirea de ingrijire paliativa gratuita la domiciliu pentru 150 de pacienti (copii si adulti) si familiile lor pentru o perioada de 3 luni si a asociatiei ViitorPlus, pentru cresterea Padurii Copiilor, prin plantarea a 10.000 de puieti si ingrijirea lor timp de 5-6 ani (in functie de specie).
Cei 90 de alergatori participanti la Transmaraton au reusit sa atraga, prin intermediul paginilor personalizate de donatii puse la dispozitie pe site-ul evenimentului (http://transmaraton.org/ro/competitors/), suma totala de 122688 RON. De mentionat ca numarul total de donatii a fost de 1241, iar valoarea medie a unei donatii a fost de aproximativ 100 de RON.
Referitor la competitia de alergare, aceasta a avut loc in data de 8 septembrie, pe Transfagarasan, cel mai frumos drum rutier din lume - conform publicatiei americane CarsRoute. La startul celor doua probe - un semi-maraton (21 de kilometri) si un ultramaraton de 70 de kilometri - au luat parte 90 de alergatori (9 la ultramaraton, 81 la semi-maraton), din 9 tari (Brazilia, Bulgaria, Israel, Marea Britanie, Olanda, Romania, Turcia, SUA, Ungaria). Procentul de reusita in terminarea celor 2 curse a fost de 100% si nu au existat incidente (accidentari, abandonuri), in ciuda altitudinii mari si a dificultatii traseului (diferenta de nivel de peste 1000 de metri, altitudine maxima de 2.300 de metri). Startul competitiei a fost la Balea Cascada, iar finish-ul la Cabana Capra (proba de semi-maraton), respectiv Barajul Vidraru (proba de 70 de kilometri).
Prin ce s-a remarcat UniCredit Leasing Transmaraton:
- - componenta sociala si lansarea, in premiera nationala, a unei platforme de fundraising cu pagini personalizate pentru fiecare participant.
- - este singura competitie autohtona de tip "hibrid”, o combinatie intre alergatul pe sosea si maratoanele montane.
- - traseul celor doua curse traverseaza cel mai lung tunel rutier din Romania (887 m).
- - locurile la eveniment au fost repartizate exclusiv prin tragere la sorti sau prin asumarea strangerii unei sume minime pentru unul dintre cele doua proiecte propuse de Hospice sau ViitorPlus.
- - premiile oferite de sponsori au fost acordate atat pentru castigatorii celor doua competitii cat si pentru principalii 10 fundraiseri.
"Ne-am propus un mix reusit intre incurajarea culturii de fundraising in Romania, sustinerea a doua cauze sociale in care credem foarte mult, alergarea pe cel mai frumos drum din lume si promovarea Transfagarasanului, care este o zona fantastica. Reactiile si comentariile foarte bune primite de la participanti ne intaresc convingerea ca TransMaraton a fost un eveniment reusit si care merita perpetuat. Deja lucram la editia urmatoare!” - Gabriel Solomon** (recordman national la alergare pe banda 24 h), reprezentant Ro Club Maraton (organizator al evenimentului).
"Suntem incantati ca am putut sprijini un astfel de eveniment, remarcabil prin organizare, locatie si, mai ales, prin scopul sau nobil. Atat organizatorii cat si alergatorii au facut eforturi extraordinare, atat pentru reusita TransMaraton cat si pentru atragerea unui numar impresionant de donatii. Le multumim mult tuturor celor implicati - alergatori, suporteri, parteneri, fundatii, organizatori si donatori - si le suntem recunoscatori!” - Antoaneta Curteanu, CEO UniCredit Leasing
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului