COSMOTE Romania isi extinde acoperirea de voce si date la metrou
Data publicarii: 01-10-2012 | IT&C
Conform angajamentului de a face telefonia mobila accesibila tuturor romanilor, oriunde clientii au nevoie, COSMOTE Romania isi extinde acoperirea de voce si date, oferind servicii de comunicatii mobile de calitate pentru toata reteaua de metrou Bucuresti.
Astfel, clientii COSMOTE Romania vor putea sa vorbeasca mai mult cu prietenii, familia sau colegii in timpul calatoriei lor spre casa, serviciu sau spre o intalnire. Mai mult, ei au posibilitatea de impartasi cu prietenii online toate intamplarile neasteptate intalnite in drumul lor cu metroul pe Facebook, Twitter sau Instagram. Acestia pot asculta un radio online folosind cea mai mare viteza oferita de reteaua 3G sau chiar sa se uite la posturile preferate pe Dolce Mobile TV.
"Metroul este unul dintre cele mai utilizate si populare mijloace de transport din Bucuresti, zeci de mii de oameni folosind-ul zi de zi. De aceea, prin imbunatatirea capacitatii, atat in ceea ce priveste calitatea, cat si acoperirea retelei, pe zonele de voce si pe date, venim in intampinarea nevoilor de comunicare ale clientilor nostri, oferind servicii de comunicare de cea mai buna calitate”, a declarat Lampros Iskos, Chief Technology Officer, COSMOTE Romania.
COSMOTE Romania acopera toata zona de metrou cu servicii 2G si 3G cu cea mai mare viteza de download disponibila pe piata. COSMOTE Romania va continua dezvoltarea acoperirii de la metrou (linii sau statii noi) pentru a asigura cele mai bune servicii pentru clientii sai.
Serviciile 3G sunt disponibile pentru peste 68% din populatie. Baza de clienti 3G a crescut semnificativ in primul semestru, cu 113% comparativ cu prima jumatate a lui 2011.
In prezent, reteaua de metrou Bucuresti se intinde pe 69,25 km de linii duble, distribuiti pe patru magistrale si 51 de statii. Distanta medie dintre doua statii este de 1,5 km.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului