Clientii Bancii Romanesti castiga pana la 500 de lei pentru prietenii recomandati
Data publicarii: 26-09-2012 | Finante-Banci
Incepand cu 17 septembrie 2012, Banca Romaneasca a relansat campania "Recomanda un prieten”, de aceasta data pentru cardurile de credit si creditele de consum fara garantie imobiliara.
Astfel, orice client al Bancii Romanesti care are cel putin un cont curent in lei sau un card de credit va primi un premiu de 50 de lei pentru fiecare client recomandat in perioada 17 septembrie 2012 - 31 decembrie 2012, care contracteaza la randul sau un card de credit sau un credit de consum fara garantie imobiliara, conform Regulamentului de desfasurare a campaniei.
Fiecare detinator de card sau posesor al unui cont curent in lei poate recomanda mai multi prieteni, iar suma totala castigata in urma acestor recomandari poate ajunge pana la 500 de lei.
La randul sau, clientul care a obtinut cardul de credit de la Banca Romaneasca prin campania "Recomanda un prieten” va fi rasplatit cu un bonus de 5% pentru toate tranzactiile de cumparaturi efectuate in perioada 17 septembrie 2012 - 31 ianuarie 2013, la orice comerciant din tara sau din strainatate si pe internet, indiferent de valoarea acestora. Valoarea bonusului lunar poate ajunge pana la 150 de lei.
Regulamentul de desfasurare a campaniei poate fi consultat pe site-ul www.banca-romaneasca.ro.
De asemenea, pana la 31 Decembrie 2012, Banca Romaneasca desfasoara campania promotionala "Reducerea Reducerilor”, prin care orice card de la Banca Romaneasca aduce posesorului o reducere de 10% la oricare dintre ofertele active pe site-urile partenere: www.kuponiada.ro, www.bestdealz.ro, www.getadeal.ro. Pentru ofertele semnalate pe www.vulping.ro, reducerile ajung pana la 80%!
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului