Cele mai valoroase zece branduri din lume
Data publicarii: 20-09-2012 | Afaceri
Apple este cel mai valoros brand din lume, cu o valoare estimata la peste 100 de miliarde de dolari, urmata de Coca Cola, cu o valoare de circa 59,978 de miliarde si Microsoft, cu o valoare de 53,973 de miliarde de dolari.
Toate brandurile aflate pe locurile 1-10 in clasament sunt din Statele Unite, potrivit Eurobrand.
Imediat dupa cele trei branduri mentionate se gaseste IBM, 52,636 miliarde de dolari, Google, 50,603 miliarde de dolari, Pall Mall, 49,309 miliarde de dolari, Procter & Gamble, 47,144 miliarde de dolari, McDonald's, 46,847 de miliarde de dolari, Johnson & Johnson, 44,662 miliarde de dolari si at&t, cu o valoare de 44,494 de miliarde de dolari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman