Cum isi momesc bancile clientii
Data publicarii: 14-09-2012 | Finante-Banci
Din cauza pierderilor pe care le-au inregistrat in ultimii ani, bancile comerciale au inceput sa isi "bombardeze” clientii cu diverse oferte menite sa ii fidelizeze pe acestia. Intrucat aproape jumatate din institutiile financiare prezente pe piata romaneasca au raportat pierderi de aproximativ 200 de milioane de lei pentru prima jumatate a lui 2012, atragerea de clienti a devenit stringenta.
Dat fiind faptul ca apetitul romanilor pentru imprumuturi nu a crescut in ultimii ani, iar BNR a ingradit creditarea, promotiile oferite de banci in prezent se axeaza mai mult pe zona de carduri. Astfel, aproape toate institutiile de pe piata au inceput sa lanseze facilitati pentru produse cu beneficii imediate, precum cardurile de credit si carduri co-branded sau sa ofere noi servicii pentru clientii existenti.
In incercarea de a-si mari zona de impact, acestea au ajuns sa creeze si filiale bancare pe Facebook, unde clientii pot lua legatura cu personalul bancii la orice ora. Unele banci isi folosesc clientii ca reprezentanti bancari, rasplatindu-i cu bani daca isi conving apropiatii sa contracteze un credit cu ipoteca sau sa-si faca un card de credit.
•Bancpost a lansat o promotie prin care clientii sai pot primi 1.000 de lei daca recomanda unprodus de creditare unei cunostinte. Practic, daca cineva este deja client al bancii, acesta primeste un voucher de 1.000 de lei pentru fiecare persoana recomandatacare contracteaza unul din produsele de creditare Bancpost garantate cu ipoteca. Persoana recomandatava anexala dosarul de credit o scrisoare din parteaclientului Bancpost, acesta urmand sa primeasca, dupa acordarea creditului, un voucher care va putea fi folosit pentru cumparaturi intr-o serie de magazine partenere la promotie. Totodata, clientul Bancpost primeste 40 sau 60 de lei pentru fiecare persoana care isi face un card de creditla Bancpost,la recomandarea sa.
•Credit Agricole Bank Romania a lansat pe piata un nou serviciu. SMS Conect este denumirea serviciului de alerte prin SMS pe care banca il pune la dispozitia clientilor pentru a le asigura confortul si controlul asupra tranzactiilor efectuate prin intermediul cardurilor emise de banca. Astfel, clientii vor fi anuntati in timp real de orice tranzactie la comerciant sau retragere de la ATM in valoare mai mare de 150 lei si de orice tranzactie pe internet, indiferent de valoare.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman