Cum isi momesc bancile clientii
Data publicarii: 14-09-2012 | Finante-Banci
Din cauza pierderilor pe care le-au inregistrat in ultimii ani, bancile comerciale au inceput sa isi "bombardeze” clientii cu diverse oferte menite sa ii fidelizeze pe acestia. Intrucat aproape jumatate din institutiile financiare prezente pe piata romaneasca au raportat pierderi de aproximativ 200 de milioane de lei pentru prima jumatate a lui 2012, atragerea de clienti a devenit stringenta.
Dat fiind faptul ca apetitul romanilor pentru imprumuturi nu a crescut in ultimii ani, iar BNR a ingradit creditarea, promotiile oferite de banci in prezent se axeaza mai mult pe zona de carduri. Astfel, aproape toate institutiile de pe piata au inceput sa lanseze facilitati pentru produse cu beneficii imediate, precum cardurile de credit si carduri co-branded sau sa ofere noi servicii pentru clientii existenti.
In incercarea de a-si mari zona de impact, acestea au ajuns sa creeze si filiale bancare pe Facebook, unde clientii pot lua legatura cu personalul bancii la orice ora. Unele banci isi folosesc clientii ca reprezentanti bancari, rasplatindu-i cu bani daca isi conving apropiatii sa contracteze un credit cu ipoteca sau sa-si faca un card de credit.
•Bancpost a lansat o promotie prin care clientii sai pot primi 1.000 de lei daca recomanda unprodus de creditare unei cunostinte. Practic, daca cineva este deja client al bancii, acesta primeste un voucher de 1.000 de lei pentru fiecare persoana recomandatacare contracteaza unul din produsele de creditare Bancpost garantate cu ipoteca. Persoana recomandatava anexala dosarul de credit o scrisoare din parteaclientului Bancpost, acesta urmand sa primeasca, dupa acordarea creditului, un voucher care va putea fi folosit pentru cumparaturi intr-o serie de magazine partenere la promotie. Totodata, clientul Bancpost primeste 40 sau 60 de lei pentru fiecare persoana care isi face un card de creditla Bancpost,la recomandarea sa.
•Credit Agricole Bank Romania a lansat pe piata un nou serviciu. SMS Conect este denumirea serviciului de alerte prin SMS pe care banca il pune la dispozitia clientilor pentru a le asigura confortul si controlul asupra tranzactiilor efectuate prin intermediul cardurilor emise de banca. Astfel, clientii vor fi anuntati in timp real de orice tranzactie la comerciant sau retragere de la ATM in valoare mai mare de 150 lei si de orice tranzactie pe internet, indiferent de valoare.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău