Fermierii se plang: produsele bancare sunt prea scumpe si greu accesibile
Data publicarii: 13-09-2012 | Finante-Banci
Peste doua treimi dintre fermierii romani considera ca produsele bancare dedicate acestui sector sunt greu accesibile si prea scumpe, se arata intr-un studiu BCR realizat printre 200 de clienti.
Astfel, 37% din respondenti considera ca produsele bancare dedicate agriculturii sunt greu accesibile, principalele motive fiind documentatia prea greoaie (59,52%) si garantiile solicitate (50%). Totodata, 12% dintre fermieri spun ca produsele bancare agricole sunt insuficiente, iar 17% cred contrariul, respectiv ca sunt suficiente.
Aproape 61% dintre agricultori apreciaza ca adaptarea tehnologiilor la conditiile climatice reprezinta principala prioritate pentru dezvoltarea afacerii, urmand in topul prioritatilor extinderea suprafetei cultivate (52%), obtinerea de fonduri sau subventii de finantare (41,8%) si asigurarea afacerii de o firma specializata (21,3%).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice