Ernst & Young: Industria de media globala creste cu motoare
Data publicarii: 13-09-2012 | Media
Directorii executivi din companiile globale de media si divertisment sunt optimisti in privinta viitorului digital. Ei se asteapta ca veniturile realizate din servicii digitale sa reprezinte, intr-un termen foarte scurt, un procent tot mai mare din veniturile globale ale companiei, se arata in cel mai recent studiu Ernst & Young - Opportunity and optimism: How CEOs are embracing digital growth. Raportul arata ca aproximativ jumatate dintre directorii executivi intervievati considera ca media digitala va genera o crestere a veniturilor globale si a marjelor cu cel putin 10% in urmatorii trei ani.
Rezultatele raportului se bazeaza pe un sondaj realizat cu 34 de directori executivi din companii globale de media si de divertisment, cu venituri anuale de peste 300 de miliarde de USD. Companiile sondate provin dintr-o zona geografica vasta si cuprind o mare varietate de sectoare de activitati media si de divertisment, inclusiv divertisment video, televiziune, muzica, jocuri electronice, servicii de divertisment, retele de cablu, operatori prin cablu si satelit, internet si media interactiva, publicitate, edituri si trusturi mixte.
Intrebati care sunt tehnologiile care vor genera cresteri importante in urmatorii ani, 79% dintre directorii executivi au indicat tabletele.
"Directorii executivi sunt ferm convinsi de rolul important pe care il va juca digitalul in viitorul companiilor lor", a declarat John Nendick, Global Media & Entertainment Leader al Ernst & Young. "Se inregistreaza un optimism crescut in randul liderilor din industrie fata de acum cativa ani, cand potentialul digitalului era privit cu oarecare neincredere. Toti directorii executivi cu care am discutat acum considera digitalul cel mai important factor care poate genera un impact considerabil asupra procesului de crestere, atat a veniturilor cat si a marjelor ".
Tehnologiile creeaza noi ecosisteme digitale accelerand ritmul cresterii in industria de media
Raportul abordeaza, de asemenea, impactul "ecosistemelor digitale", prin care consumatorii vizualizeaza si distribuie mai departe continutul pe o multitudine de dispozitive interconectate. Ecosistemele accelereaza capacitatea consumatorilor de a descoperi si selecta informatia dorita, cu atat mai mult cu cat si companiile de media si de divertisment isi concep si isi promoveaza produsele si serviciile adaptate pentru aceste ecosisteme digitale individuale.
"Integrarea continutului media cu dispozitivele si retelele creeaza ecosisteme digitale autonome. Cu cat sunt mai multi utilizatori care interactioneaza cu continutul, cu atat e mai usor sa descoperi profilul acestora, de la obiceiuri, la informatii preferate, la publicitate si servicii care pot influenta aceste ecosisteme sa evolueze si sa creasca ", a declarat Howard Bass, Senior Partner, Global Media & Entertainment Advisory Services, Ernst & Young LLP.
Dispozitivele mobile devin cel mai important factor de crestere a consumului de continut
Intrebati care vor fi cei mai importanti trei factori de crestere a consumului de continut in urmatorii trei ani, directorii executivi au avut un singur raspuns. Ei considera, in proportie de 100%, ca dispozitivele mobile (inclusiv tabletele) reprezinta factorul cheie in stimularea cererii de continut. Directorii executivi sunt optimisti si in privinta pietelor emergente, unde cresterea numarului de utilizatori de dispozitive mobile coroborata cu imbunatatirea infrastructurii de banda larga pe suport wireless creeaza oportunitati semnificative de crestere pentru companii.
Abilitatea de a convinge clientii sa plateasca valoarea justa pentru continut digital - printre principalele provocari cu care se confrunta aceasta industrie
In ceea ce priveste cele mai mari provocari cu care se va confrunta industria media si de divertisment in urmatorii trei ani, respondentii considera, intr-o majoritate covarsitoare, ca incertitudine economica globala si incapacitatea de a convinge consumatorii sa plateasca valoarea justa pentru continutul digital reprezinta principalele doua ingrijorari. Acestora li se adauga eliminarea intermediarilor dintre companii si utilizatorul final, ceea ce va atrage dupa sine nevoia de a dezvolta o relatie directa business-to-consumer, ambiguitatea structurala si de reglementare, precum si reducerea si/sau realocarea bugetelor de marketing.
Alte date rezultate din raport:
- 84% dintre directorii executivi considera important rolul retelelor sociale pentru compania lor din perspectiva conectarii cu clientii; construirea audientei si promovarea marcilor devin secundare.
- 76% dintre directorii executivi considera ca rolul unei "app" este de a fi parte dintr-un pachet integrat care ofera continut si servicii noi sau permanent actualizate.
- 56% considera prioritara extinderea digitala si online, urmata de generarea de continut diferentiat (44%).
- 59% dintre directorii executivi considera companiile de social si interactive media ca fiind cel mai bine pozitionate, din punct de vedere al cresterii estimate pentru perioada urmatoare in industria de media si divertisment.
Despre Ernst & Young
Ernst & Young este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 152,000 de angajati in 700 de birouri din 140 de tari si venituri de aproximativ 22.9 miliarde dolari in anul 2011. Reteaua noastra este cea mai integrata la nivel global, iar resursele din cadrul acesteia ne ajuta sa le acordam clientilor servicii prin care sa beneficieze de oportunitatile din intreaga lume. In Romania, Ernst & Young este unul dintre liderii de pe piata serviciilor profesionale inca de la infiintare, in anul 1992. Cei peste 500 angajati din Romania si Republica Moldova furnizeaza servicii integrate de audit, asistenta fiscala, asistenta in tranzactii si servicii de asistenta in afaceri catre companii multinationale si locale. Avem birouri in Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi si Chisinau. Pentru mai multe informatii, vizitati pagina noastra de internet: www.ey.com.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile