Cum pot bancile sa isi spele imaginea

Data publicarii: 10-09-2012 | Finante-Banci

Creditorii trebuie sa redevina "plictisitori" si credibili, fiind important sa se concentreze asupra clientilor, sustine directorul executiv al Lloyds Banking, Antonio Horta-Osorio. Potrivit sefului Lloyds, bancile au dezamagit publicul, devenind "multumite de sine, neorientate catre client si ineficiente".

"Industria bancara nu si-a facut niciun bine. Problema dupa problema si scandal dupa scandal, credinta si increderea in industria noastra a fost erodata", a spus seful bancii britanice detinute in proportie de 41% de stat, potrivit The Telegraph.

Pentru a restaura increderea, "industria trebuie sa se transforme. Trebuie sa schimbam modelul bancar ... bancile comerciale si bancile de retail trebuie sa fie simple si plictisitoare", considera bancherul. Comentariile oficialului vin la cateva zile dupa ce banca a dezvaluit ca Autoritatea britanica pentru Servicii Financiare considera ca practicile ilegale au fost incurajate de schema privind acordarea bonusurilor.

Horta-Osorio, care este seful Lloyds de 18 luni, a admis ca plata "a contribuit la problemele pe care industria le-a experimentat in ceea ce priveste practicile necorespunzatoare", afirmand ca bancile "s-au concentrat prea mult asupra tintelor de vanzari".

Integral in Ziare.com

Ultimele stiri pe BankNews.ro: