Cum pot bancile sa isi spele imaginea
Data publicarii: 10-09-2012 | Finante-Banci
Creditorii trebuie sa redevina "plictisitori" si credibili, fiind important sa se concentreze asupra clientilor, sustine directorul executiv al Lloyds Banking, Antonio Horta-Osorio. Potrivit sefului Lloyds, bancile au dezamagit publicul, devenind "multumite de sine, neorientate catre client si ineficiente".
"Industria bancara nu si-a facut niciun bine. Problema dupa problema si scandal dupa scandal, credinta si increderea in industria noastra a fost erodata", a spus seful bancii britanice detinute in proportie de 41% de stat, potrivit The Telegraph.
Pentru a restaura increderea, "industria trebuie sa se transforme. Trebuie sa schimbam modelul bancar ... bancile comerciale si bancile de retail trebuie sa fie simple si plictisitoare", considera bancherul. Comentariile oficialului vin la cateva zile dupa ce banca a dezvaluit ca Autoritatea britanica pentru Servicii Financiare considera ca practicile ilegale au fost incurajate de schema privind acordarea bonusurilor.
Horta-Osorio, care este seful Lloyds de 18 luni, a admis ca plata "a contribuit la problemele pe care industria le-a experimentat in ceea ce priveste practicile necorespunzatoare", afirmand ca bancile "s-au concentrat prea mult asupra tintelor de vanzari".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani