Cum va pacalesc comerciantii - iata cele mai comune practici interzise
Data publicarii: 28-08-2012 | Diverse
Unele companii utilizeaza metode mai putin corecte sau chiar ilegale pentru a-si atrage clientii, in activitatile legate de promovarea, vanzarea sau furnizarea unui produs. Daca nu vreti sa cadeti prada unor asemenea practici, ar trebui sa stiti care sunt metodele cel mai des folosite.
Acestea au fost compilate de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania - o9atitudine ! - InfoCons:
- 1. A face afirmatia neintemeiata privind detinerea de marci de incredere si coduri;
- 2. Publicitatea capcana;
- 3. Comercianti care invita la cumpararea unui produs cu intentia de a promova ulterior un alt produs;
- 4. Utilizarea falsa a "ofertelor limitate": "oferta speciala, valabila doar azi!";
- 5. Servicii post-vanzare intr-o alta limba: de exemplu marketing in engleza, servicii post-vanzare in suedeza;
- 6. Publicitate pentru produsele care nu pot fi comercializate legal;
- 7. Prezenta drepturilor care sunt garantate de legislatia comunitara consumatorilor de pretutindeni, ca o caracteristica noua sau distinctiva a ofertei comerciantului;
- 8. Articole publicitare: "mesaje amestecate/subiective";
- 9. Marketingul care utilizeaza frica consumatorilor fata de riscurile privind siguranta;
- 10. Folosirea momelilor pentru a insela consumatorul;
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman