Antena 3 a avut cea mai mare audienta in ziua Referendumului
Data publicarii: 31-07-2012 | Media
Duminica, in intervalul orar 07:00 - 24:00, Antena 3 a fost cea mai urmarita televiziune la nivel national, cu o audienta medie de 640.000 de telespectatori pe minut (3,4% rating).
In intervalul orar amintit, 6.712.000 romani s-au uitat cel putin un minut la postul Antena 3. Aceasta cifra reprezinta asa-numitul indicator "reach” si arata cate persoane distincte au vizionat cel putin un minut canalul respectiv. Din cei 6,71 milioane de telespectatori, 36,2% au fost persoane din mediul rural, iar 16,5% persoane din orase cu peste 200.000 de locuitori. In Bucuresti, numarul de telespectatori care au urmarit Antena 3 cel putin un minut pe parcursul zilei a fost de 741.000. Aproximativ 23% dintre romanii care s-au uitat la Antena 3 au studii superioare.
Pro TV a fost a doua televiziune ca audienta in ziua Referendumului, cu o medie de 451.000 de telespectatori pe minut (2,4% rating). Pro TV a avut un reach mai mare decat Antena 3, adica 9.185.000 de romani s-au uitat cel putin un minut la acest post, in intervalul orar 07:00 - 24:00. In functie de varsta, cel mai numeros segment a fost reprezentat de persoane intre 35 si 44 de ani (publicul matur): 21%. O buna reprezentare a avut-o grupa de varsta 25 - 34 de ani: 15,3%.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman