Pierderi masive ale televiziunilor din Romania in 2011
Data publicarii: 17-07-2012 | Media
Compania Antena TV Group este singura entitate din piata de televiziune care a raportat profit la sfarsitul anului 2011. In rest, firmele care opereaza principalele posturi TV au inregistrat pierderi.
Antena TV Group, compania care opereaza licentele posturilor Antena 1, Antena 2, Euforia TV si GSP TV, a realizat in 2011 o cifra de afaceri de 52,6 milioane de euro, conform datelor aparute recent la Ministerul Finantelor Publice. Profitul net al firmei se ridica la 1,4 milioane de euro. Antena 3 SA, firma care opereaza licenta canalului de stiri Antena 3, a avut pierderi de 993.000 euro la o cifra de afaceri de 12,9 milioane euro (calculat la cu curs mediu de 4,23 lei/euro).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice