WORKSHOP: Simularea Strategiei de Marketing si Comunicare
Data publicarii: 12-07-2012 | Afaceri
Trendelligent (www.trendelligent.ro), agentie de marketing dedicata companiilor ce activeazape segmentul B2B, in parteneriat cu Confident Communication, agentie de relatii publice si comunicare (www.confidentpr.com), organizeaza pe data de 26 iulie, a doua editie a Workshop-ului Simularea Strategiei de Marketing si Comunicare.
Atelierul de lucru se afreseaza antreprenorilor si specialistilor de marketing.
Program
8.30 – 8.45 Welcome Coffee
8.45 – 10.45 Desfasurare seminar
10.45 – 11.00 Pauza
11.00 – 12.30 Simulare strategie de marketing
12.30 – 12.40 Pauza
12.40 – 14.00 Simulare strategie de comunicare
CURICULA
I. TRENDURI IN MARKETING
II. STRATEGIE DE MARKETING
III. STRATEGIE DE BRAND
IV. STRATEGIE DE COMUNICARE
V. STUDIU DE CAZ: Simulare strategie de marketing & comunicare
Facilitatori: Mariana Cosenco (specialist marketing) si Mara Gojgar (specialist comunicare)
Inscrieri pana la data de 24 iulie la contact@consultantamarketing.com sau la 0721 773 280. Costul unui bilet este de 190 ron.
Pentru detalii referitoare la curicula si conditii de participare, va rugam sa accesatihttp://consultantamarketing.com/simulare-strategie-marketing/
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman