BCR lanseaza serviciul Direct Debit pentru clientii ORANGE
Data publicarii: 05-06-2012 | Finante-Banci
Banca Comerciala Romana (BCR) ofera clientilor sai, abonati la serviciile de telefonie oferite de ORANGE ROMANIA, posibilitatea sa isi achite facturile prin Direct Debit, fara comision.
Titularii de cont curent in lei la BCR, persoane fizice sau persoane juridice, pot efectua plati cu caracter regulat, fara a fi nevoie sa se deplaseze la banca, mandatand banca sa transfere banii direct in contul furnizorului.
Pentru a beneficia de Direct Debit este suficienta doar incheierea unui Contract de Mandat, la oricare unitate a BCR sau direct prin intermediul Serviciului de efectuare operatiuni prin Canale Alternative BCR.
Printre avantajele acestui serviciu se numara: setarea, modificarea si anularea mandatului sunt gratuite iar platile se efectueaza fara comision, evitarea riscului neplatii la timp din diverse motive a facturilor, dar si realizarea unei economii de timp, prin posibilitatea achitarii unor plati cu caracter de regularitate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice